Misselijk alleen bij geurtjes..

Dag Dames!!

Ik ben nu in verwachting van ons 3e kindje! en ik weet iedere kraam heeft zijn eigen naam maar deze zwangerschap is heel anders dan bij de andere 2..
De eerste paar weken was ik ontzettend misselijk! tot de 8e week.
Maar nu word ik misselijk van bepaalde geuren!!
het vervelend is dat wanneer ik aan het koken ben ik nergens last van heb! tot het op mijn bord ligt en ik 2 happen heb gehad!
ik ben dan ineens helemaal flauw van het eten... word misselijk en mijn trek is weg!
hebben meer hier last van?
voor mij allemaal erg nieuw...

Ik heb precies hetzelfde gehad hoor, en nu nog af en toe.
Maar het word wel minder gelukkig! Eet nu ook meer en zonder te kokhalzen of misselijk te worden.

Hopelijk wordt het bij jou ook snel minder!

Groetjes Marije
10 wkn 6 dgn

Hoi hoi,

Ik had gehoopt er ongeschonden vanaf te komen deze keer. Bij de vorige twee zwangerschappen heb ik lopen kotsen tot de bloeduitstortingen in mijn gezicht stonden. Ik weet het is nog niet zo ver, maar het eten koken begint me nu al tegen te staan, en ik wordt ook al naar  bij bepaalde luchtjes. Met name de vleesafdeling in de supermarkt is een ramp.

Ach ja, we denken maar zo hoe erger de kwaaltjes hoe beter. Je moet het toch een betje positief bekijken. En de meeste hoeven immers nog maar een maand of 6 a7 deze narigheid te doorstaan. We kunnen al aftellen.

Groetjes Claudia

Jaaaaa! Luchtjes! Bah! Heel erg: mijn danspartner die soms niet zo fris ruikt, mijn eigen plas 's ochtends, bakken in olie, kattenbrokjes, mijn man die 's avonds voor het naar bed gaan nog net even een stuk kaas eet, of een dropje..... Ik hoef gelukkig niet over te geven, maar het is inderdaad wel erg onhandig: heb je honger, verkeerd luchtje, weg eetlust en hallo misselijkheid!

Tip: afzuigkap vol open als je kookt, tegelijkertijd iets anders koken dat wel goed ruikt (ik had gisteren ketjapsaus, dat heeft me echt door het koken en de maaltijd heen geholpen) en toch maar blijven eten! Ik eet alleen waar ik zin in heb, als het me tegenstaat begin ik er niet aan, maar ik eet wel de hele dag door. Ik ben anderhalve kilo afgevallen, dus ik probeer vaker kleine beetjes te eten, want een hele maaltijd is teveel nu. Twee bekers thee achter elkaar ook, trouwens. Vruchtensap gaat eigenlijk altijd goed.

Succes ermee!

Groetjes,

Femke

Heel herkenbaar. Deze zwangerschap is heel anders dan bij Dean. Bij Dean heb ik tot 16 weken overgegeven en lustte alleen geen champignonsoep meer. Nu moet ik veel minder overgegeven, maar lust heel veel dingen niet meer. Ik doe ook niet te vaak de koelkast open, pff. Ik ben trouwens wel weer helemaal verslaafd aan melk.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan