misselijk als een hond

A

Anoniem

Guest
hoi lieve mensen

ik schreef al dat ik me zo ziek voelde, ik voel me weer iets beter maar blijf echt super misselijk, en dat rare gevoel blijf in mijn buik, ook steekjes in mijn borsten gaan niet weg. voel me gewoon zo anders!!
maar word maar niet ongie en test was het weekend nog negatief.
(april gestopt met pil, had volgens normale cyclus 8 mei ongi moeten worden das inmiddels 8 weken geleden en nog niks) wat nu??...

onzeker kim

8 weken is al wel lang. Je lichaam kan nog aan het ontpillen zijn. Als je je er zelf prettig bij voelt zou ik anders ff met de huisarts bellen. Kan nooit kwaad, daar zijn ze voor hoor!

Veel succes

Lief Leah

hoi leah

bedankt voor je reactie, ik weet nu zelf effe niet wat ik moet doen, duurt dat ontpillen zolang dan??
als het te lang duurt moet ik maar effe langs huisarta gaan misschien kan hij me meer vertellen, ik weet het effe niet meer hoor!!

groetjes kim

Hoi Kim.

Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk een afspraak maken bij de hs. Het kan zijn dat je niet zwanger bent en nog aan het ontpillen bent. Maar het kan ook zo zijn dat je wel zwanger bent maar dat je weinig hormonen aanmaakt.

Hoe dan ook zsm naar je ha.

Kus Moppie.

bedankt voor de reactie

misschien moet ik dat maar doen jah, ik zal er eens over nadenken en met mijn man overleggen, ik hoop zow dat ik misschien toch zwanger ben

liefs kim

ik hoop ook dat je zwanger bent, maar bij mij duurde het 3 maanden voor ik ongi werd.
Even langs de huisarts gaan voor advies kan nooit kwaad hoor!

bedankt voor je reactie, ik heb ook al de hele dag   een hele natte onderbroek het liefst doe ik 3 keer op een dag een andere aan, het is ook echt geen klein beetje maar echt weg veel. al die rare dingen ik weet het ook niet hoor!!

liefs kim

Terug
Bovenaan