Misselijk bij 38 weken

<p>Hoi hoi</p><p>Ik ben zo ontzettend misselijk soms en ben 38 weken zwanger. Begin van de zwangerschap was ik ook veel misselijk, maar gaf nooit echt over.. kon altijd goed inhouden. Nu dus weer ontzettend misselijk . Gisteravond bijna staan overgeven. Kan dit al een voorteken zijn? Ik heb t nu wel al 2 weken ongeveer, maar gister was t super extreem. Wie heeft dit gehad voorafgaand aan de bevalling? Ik moet ook zeggen dat ik veel zenuwachtiger ben voor deze bevalling. De bevalling van de eerste had ik hier geen last van, nu weet ik wat me te wachten staat. Vind het dood eng! Wie herkent dit ook?</p>

Hoi!
Ik ben nu 37+4 en heb het indd ook. Ik brn de gehele zwangerschap niet misselijk geweest en sinds de afgelopen week wel. Zolang je niet overgeeft is het goed. Als je in dit late stadium overgeeft kan dat wijzen op zwanverschaps vergiftiging.
Vk denkt dat het bij mij komt door de zenuwen, het slechte slapen en de harde buiken etc. Misschien bij jou ook? Vind het ook dood eng en dit is mn eerste. Hoor vandaag ook wanneer ik word ingeleid. 
Succes nog even! 

Ruim 34 weken zwanger en ook hier is de misselijkheid weer toegenomen.. eerste trimester had ik er veel last van.
Nu ligt mn baarmoeder +baby zo hoog dat mn maag verdrukt wordt. Als ik ga liggen dan borrelt alles omhoog tot net niet overgeven.
Ze zeggen dat je meer ruimte en dus verlichting krijgt als t kindje is ingedaald?

@Gebruiker10083288
Klopt. Sinds ze bij mij is ingedaald komt het niet meer omhoog maar de misselijkheid is wel gebleven helaas

Ja hij ligt ingedaald en vast.. ik ben elke x beroerd. Diarree misselijk maar sinds gister wel extremer.. bleh voel me echt slapjes

hoi dames!
herkenbaar! Hier tot 20 weken misselijk geweest met spugen en alles... was eindelijk blij dat het weg was! Nu sinds 1 week weer extreem misselijk! Gelukkig hoef ik niet te spugen! Ben nu 32+1 

Terug
Bovenaan