Misselijk bij gedachte zwangerschap

<p>Hoi hoi </p><p>Wie herkent dit of iets soortgelijks? <br />Ik ben momenteel 11 weken zwanger van ons 2e kindje, heel erg blij natuurlijk! Nu was ik vanaf week 6 tot week 8 extreem misselijk, ik kon niks eten en de gedachte aan eten of geurtjes of eigenlijk alles maakte mij misselijk. Ik probeerde in die weken dus eigenlijk weinig aan de zwangerschap te denken zodat ik mezelf kon afleiden. Nu is dit na week 8 minder geworden en ben ik eigenlijk niet meer misselijk. </p><p>Hier komt het vervelende.. De enige keren dat ik nog wel eens misselijk word is wanneer ik aan dingen denk die babygerelateerd zijn. Ik kan niet aan namen denken, geen babykleertjes bekijken etc zonder die verschrikkelijke misselijkheid op te roepen. Ik voel me hier wel rot over omdat ik bij mijn vorige zwangerschap echt op een roze wolk zat.   Ik wil zo graag dingetjes voorbereiden maar dat gaat nu gewoon niet?. Er is vast geen oplossing voor maar ik wilde graag even mijn ei kwijt. Ik blijf hopen dat dit ook maar tijdelijk als de extreme misselijkheid de weken hiervoor! </p>

Ik begrijp je heel goed. Ik heb negen maanden overgegeven. Als ik terugdenk aan iets van tijdens de zwangerschap (bijv een vakantie) dan komt ook de misselijkheid weer omhoog. Is gewoon gekoppeld aan de herinnering. Hij is nu tien maanden en het zwakt nu wel wat af. 

Terug
Bovenaan