Misselijk bij het avoneten...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.

Even een vraagje. Kan het zijn dat je misselijkheid naarmate de zwangerschap vordert weer terugkomt?

Ik  ben tot week 14 misselijk in de ochtend geweest. Was blij dat dat weggetrokken was, maar nu heb ik al 2 avonden dat ik 2 happen van mijn avondeten neem en daar weer misselijk van wordt.

Herkent iemand dit??

Saskia 21.3 wk

Jahoor heel herkenbaar!
Ik was altijd de hele dag beroerd maar daar ben ik gelukkig vanaf. Ik heb dus alleen nog moeite met het avondeten. Soms krijg ik het echt niet weg. Hoort er dus bij..

gr.Ing

ook ik herken dit. ben vanaf week 7 t/m week 17 misselijk geweest en moeten overgeven en nu ik 25 weken ben heb ik er af en toe nog steeds last van. het komt en het gaat zeg maar....pppfffff!
succes er mee.

gr. martine (25 weken)

Hoi,
Ook ik had hier last van. Tot week 20 gespuugd, toen ging het weer war beter en na een paar weken kwam het 's avonds weer terug. Mijn vk zei dat het dan ook door vermoeidheid kan komen als je 's avonds spuugt. Toen dat weer over was, werd mijn buik zo groot dat m'n maag in de verdrukking kwam. Met als gevolg; ontzettend last van maagzuur en dus daar weer misselijk van!
Sterkte ermee

Terug
Bovenaan