Misselijk,brandend maagzuur,moe

Hoi allemaal,

Wie is er ook zo beroerd?
Ben nu 8 weken en 6 dagen en hele dagen misselijk of brandend maagzuur en moe.
Heb het er allemaal voor over maar ben blij als ik me wat beter ga voelen!

Liefs Pupke

Wat vervelend Pupke, maar inderdaad, je hebt het er voor over en je zal je binnenkort vast beter gaan voelen! Ik ben zelf alleen ontzettend moe 's avonds, maar dat zal ook wel snel overgaan. Ben nu 12 weken.

Lfs
Lineke

Hoi pupke,

Heb zelf ook veel last van kwaaltjes. Heb begrepen dat als je in het begin van de zwnagerschpa last hebt van maagzuur dat het vaak ligt aan wat je gegeten of gedronken hebt en nog niet aan het kindje dat te groot is. Wat vaak de boosdoender is zijn sinaasappelsap en te vet eten. Wat kan helpen is pepermunt en vanille vla.

succes.
groetjes floor

Heb zelf ook veel last van misselijkheid en erg moe. Mijn man komt nu 's ochtends een beschuitje op bed brengen en sinds die tijd gaat het met de misselijkheid stukken beter.
Moe blijft nog wel, heb gelukkig op mijn werk kunnen regelen dat ik nu 4 x 6 uur werk ipv 3 x 8. en ga dan 's middags een uurtje rusten. Scheelt wel, maar 's avonds om half 10 ben ik alweer kapot.

Ach we doen het inderdaad voor een goed doel. En met een beetje mazzel zijn we er met een paar weken vanaf en kan het grote genieten echt beginnen.
Succes.

groetjes Sylvia

Heb zelf ook veel last van misselijkheid en erg moe. Mijn man komt nu 's ochtends een beschuitje op bed brengen en sinds die tijd gaat het met de misselijkheid stukken beter.
Moe blijft nog wel, heb gelukkig op mijn werk kunnen regelen dat ik nu 4 x 6 uur werk ipv 3 x 8. en ga dan 's middags een uurtje rusten. Scheelt wel, maar 's avonds om half 10 ben ik alweer kapot.

Ach we doen het inderdaad voor een goed doel. En met een beetje mazzel zijn we er met een paar weken vanaf en kan het grote genieten echt beginnen.
Succes.

groetjes Sylvia

Succes.

groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan