Misselijk by week 16

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen, ben Esra en ik ben nu onderhand 16 weken en 5 dagen zwanger. Ben hier al een poosje aanwezig, maar heb nog niet gereageerd op een topic.

Ik ben sinds 't begin van m'n zwangerschap alleen misselijk in de ochtend geweest. En dat was over by week 12. Maar sinds paar dagen ben ik echt vreselijk misselijk en moet ik spugen. Is dit normaal? Kom het jullie bekend voor?

Ongeruste Esje.

 
jaaa
ik ben vanaf week 6 tot ruim 15 weken heel de dag heel misselijk geweest.verschrikkelijk.
heb toen van de dokter pilletjes gehad.
ze hielpen maar een beetje af en toe.
maar het was bij mij van de een op de andere dag ook echt over.
komt goed.
nog ff geduld hebben.
sterkte
 
Soms komt het weer ineens terug, het kan ook morgen ineens helemaal over zijn. Maar als je niets meer kunt binnen houden en dit dagenlang aanhoudt zou ik wel even naar de vk bellen.

het kan ook een simpel buikgriepje zijn! maar dan zou het spugen na een dag wel over moeten zijn!
 
Ik ben in de 1e 3 maanden heel erg misselijk geweest bijna elke dag spugen, vooral bij het tandenpoetsen. Mijn vriend stelde toen voor om Spa rood te drinken. Dat heeft me wel een beetje geholpen. Ik zit nu in week 15 á 16 en heb steeds de drang om van alles los en vast te eten, daar wordt ik vaak misselijk van. Hebben jullie daar ook last van?
 
Ik ben nu ruim 26 weken zwanger en ben nog steeds vaak ziek en misselijk. Bij mij is dat begonnen in de eerste periode, ruim 10 kilo eraf. Idd ook medicatie van de huisarts. En daarna is het wel afgenomen in intensiviteit maar nog vaak dagen dat ik ziek ben hoor.
Soms heb je de pech dat het niet over gaat of terug komt.
Geen zorgen, gewoon goed naar je lichaam luisteren, ziek is ziek en dan niet doorgaan werd steeds tegen mij gezegd.
 
Hoi,

Ik drink ook weleens BarleDuc citroen met een beetje bubbels (zit in fles) Je maag voelt dan wat gevulder aan en bij mij helpt het wel wat tegen de misselijkheid.
Overigens was ik bij mijn 1e zwangerschap echt 4 maanden kostmisselijk, nu bij mijn 2e is het een stuk minder!! Ik gooi er in ieder geval niet meer hele maaltijden uit wat ik toen wel had.
 
Terug
Bovenaan