misselijk en 14 weken

Hallo allemaal,

wie heeft hetzelfde als ik? Ik ben nu in de veertiende week en voel me elke minuut misselijk, het wordt niet minder, maar meer. Ik heb al drie dagen niks gegeten, kan niks eten en kan geen eten zien, wordt al misselijk als ik eraan denk. Ondetussen heb ik flinke honger, ik he medicijnen geslikt, maar niks helpt. Herkent iemand dit?
De gyn zei dat het nu moest gaan afnemen, maar.............no way.
kan er iemand mij oppeppen........please????
Bedankt meiden,

Groetjes, Siraa
 
Hoi,



Ja ik heb hetzelfde gehad hoor, ben nu 18 weken maar het is net 1 week
pas een beetje over. 5,5 kilo afgevallen en ook medicijnen gekregen.
Nog even geduld hebben. Het is inderdaad niet zo geweldig, je kan nu
nog niet echt van je zwangerschap genieten.



Iedereen zei tegen mij ook hoor, na 3 maanden is dat over. Maar bij mij uiteindelijk 4 en halve maand.



Ik dacht eigenlijk ook dat gaat nooit meer over, maar eindelijk toch wel.



Zet hem op!!! het is voor een goed doel.

 
Hoi,

Ik ben helaas niet zo positief, Bij mijn 1e zwangerschap zei ook iedereen : na 3mnd gaat het over........dus niet, ik bleef hoop houden...maar tevergeefs. Uiteindelijk ging mijn misselijkheid over bij 35weken en 2 dagen, tegelijk toen de vliezen braken.
Nu bij mijn 2e zwangerschap, ik ben 17weken en 3 dagen, ben ik ook steeds misselijk, het is de ene dag wat erger dan de andere, en ik baal er ontzettend van.. Met een beetje geluk komt dit kindje ook wat te vroeg, en inderdaad allemaal voor het goede doel....achteraf is de tijd toen toch wel vlug voorbij gegaan, maar als je er middenin zit , valt het niet mee...
Ik kan je alleen maar sterkte wensen...en hopen dat het bij jou wel overgaat.

Gr. Door1
 
Hoi,

ja, weet je wat het is? Ik vind het zo raar dat ik begin veertiende week, dus vorige week woensdag zo ziek werd zoals nooit tevoren, daar kan ik gewoon niet aan. In de vorige weken gaf ik om de paar dagen over, niet elke dag, maar vanaf woensdag geef ik minstens twee keer per dag over, en ik ben sinds vrijdag opgehouden met eten.
Ik ben drie kilo afgevallen sinds mijn 10e week, ik denk dat het nog meer wordt....

Dua ik vind het zo raar dat het nu heviger wordt in plaats van minder.....

Groetjes,

Siraa
 
Zo vreemd is dat niet. Je hormonen gieren door je lijf. Ik heb ook af en toe 2 dagen dat het best redelijk gaat   dan denk ik dat het toch over is, en dan de volgende dag kan ik goed de hele dag(en soms nacht) boven de wc hangen.Ik merk ook dat als ik rustig blijf dat het ook beter gaat,als ik mezelf ergens druk over maak moet ik ook vaker spugen. Ik heb 3 soorten medicijnen geprobeerd :stemetil, emesafene  en  haldol druppels. Hier werd het soms alleen maar erger van en vond de gyn het beter dat ik er mee stopte omdat het uiteindelijk toch een gif is.Heel af en toe pak ik nog wel een emesafene omdat ik hier erg goed op slaap, vooral na een hele dag spugen is dat toch fijn. Succes.
 
Terug
Bovenaan