Misselijk en duizelig

Ik heb dit topic al eerder gezien hier op het forum, maar kan het niet meer vinden.

Ik heb sinds gister erge last van duizelijkheid in de ochtend. Ik moet me echt vasthouden om niet om te vallen. Ik heb tot nu toe nog nergens last van gehad.
Heeft iemand heeft last van en weet je hoe het komt?

Liefs,
Kim

Hey

Het kan ook zijn dat je ijzergehalte te laag is! Of idd je onderdruk, miscshien sta je dan te snel op en zie je sterretjes! Rustig aan opstaan en anders even aan de VK vragen.

Liefs

ik sluit me aan bij de dames; ijzer laten checken en bloeddruk ook natuurlijk... ik heb zelf een onderdruk van 58 en dan ben je af en toe behoorlijk dizzy.... pak dan nog wellus een dropje... daar knap ik dan van op want drop stuwt je bloeddruk wat omhoog...

xxx
sunny

Hoi hoi,
Ik had toevallig gister dat ik wakker werd dat de hele wereld aan het draaien was en dat duizelige gevoel heb ik tot in de loop van de middag gehouden, heel irritant. Zal inderdaad wel met bloeddruk te maken hebben ofzo. In ieder geval ff in de gaten houden, vanmorgen had ik nergens last van gelukkig.
liefs,
Mar

Hoi meiden!

Ik heb daar eigenlijk al de hele zwangerschap al last van. STandaart een bloeddruk van 90 over 50 en die is nog lager geweest. Wat helpt is de natuurlijke ijzertabletjes,die je via je verloskundige voor geschreven kan worden. Ook met de rosevice met ijzer kan je je waarde een punt omhoog drinken. Rustig opstaan is inderdaad ook heel verstandig. Het klinkt raar, ben ik ben er inmiddels aan gewend.

Succes allemaal!

Ik had de verloskundige al gebeld en het kan inderdaad mijn bloeddruk zijn. Heb gelijk wat dropjes gehaald ;-) Het gaat nu weer goed.
Vervelend voor diegene die er de hele zwangerschap al last van hebben.

Liefs,
Kim

Terug
Bovenaan