misselijk en duizelig?

hallo. heb een vraag misschien een domme vraag vanwege dat we al een dochter hebben en dat je best wel moet weten of je wel of niet zwanger zou zijn, maar ben sinds vandaag heel erg misselijk en duizelig en sinds paar dagen last van mee-eters, wat ik normaal niet last van heb.

aangezien wij eigenlijk heel moeilijk zwanger raken door het feit dat ik pcos heb en waarschijnlijk ook endometriose heb.

nu hebben we om de dag geklust , maar weet zelf niet wanneer mijn nod is omdat het heel onregelmatig is de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 19 september, zou het zo zijn dat ik wel zwanger ben, en wanneer zou ik testen dan?

wat denken jullie gr

mama van sharon

Wow! Ik hoop dat deze onzekerheid eindigt in een zwangerschap!

Ik zou even kijken hoelang de gemiddelde cyclus is en zolang na je laatste ongi testen. Je hebt kans dat dat dan wel aardig klopt. Is de test negatief en ben je een week later nog niet ongi, kun je nog een test doen. Het kan natuurlijk zijn dat de eerste test te vroeg was als je net een wat langere cyclus hebt.
Als ik naar je laatste datum kijk (19 september) denk ik dat je nu wel een goeie kans maakt op een betrouwbare uitslag!

Ik hoop voor je dat er een minimensje in je buik aan het groeien is!

oke, thnx voor je antwoord, ja meestal is het 10 dgen eerder en dan weer 10 dagen later zal op je menstruatie moeten kijken hoe het elke keer gaat.

maar zou er een kans zijn dat het zo is dat dit symptomen zijn of is het waarschijnlijk een buikgriep, daar zit ik mee, als de test negatief is kost het me geld, en een klote voel.

ik hoop dat jullie mij begrijpen

gr mama van sharon

Ik begrijp je helemaal...

Als je echt van de onzekerheid af wil, zou je toch echt moeten testen. Je hebt dan misschien even een rotgevoel, maar wel zekerheid.

Ik heb toevallig vandeweek ook diaree gehad en een sterk ongi gevoel. Lijkt of we nu in hetzelfde schuitje zitten!
Ik wacht mijn nod af en ga dan testen.

oke das ook niet lekker, ik heb geen diaree gelukkig , maar nog steeds die duizeling en misselijkheid,
is welminder dan gister maar oke,

maar voordeel is bij jou dat je weet wanneer je nod is en dat weet ik niet namelijk,

kan best zijn dat ik dit keer geen eisprong heb gehad vanwege dat ik pcos heb en misschien ook nog eens endometriose maar daar krijg ik een oproep voor een kijkoperatie om dat tebeslissen,

dus ja ik wacht nog ff af en misschien als het lang aan houd maandag naar de ha of ik daar mag testen

gr mama van sharon

Je kan natuurlijk naar de ha gaan, maar ik heb ook wel gehoord dat ze daar in de eerste instantie gewoon de testen van clear blue gebruiken.
Dan kun je natuurlijk ook zelf thuis testen. Scheelt weer wachten bij de ha en je kan testen wanneer het jezelf uitkomt!

Iig sterkte!

ja dank je wel, heb nu net stiekem de goedkoopste test gehaald van kruidvat van 5 euro of en stom dat ik ben vanavond al stiekem gestest en was negatief, ik blijf twijfelen morgen ochtend nog maar eens, je denk van he stiekem, ja heb met me man overlegt en die vind dat ik tot eind van de maand moet wachten vanwege dat ik zo onregelmatig ben dat ik dan zeker weet dat ik nog niet ongi ben , maar de symptomen voor mij gevoel zijn erwel, zoals moe zijn, ochtend misselijkheid, 1 keer heel de dag duizelig, vaak gevoel steken in me borsten maar ze zijn zacht maar lijkt net of ze op klappen staan zoals ik borstvoeding zou geven, vergeet achtig ( bv container vergeten buiten te zetten terwijl die vol is om hem te laten legen ) heb veel slijm afscheiding maar doorzichtig.

ik snap het nu ff niet meer hoor ene kant denk ik zou het echt zo zijn andere kant heb ik het gevoel van potverdikkie waarom houd me lichaam me zo voor de gek, en heb helemaal geen tijd om eraan te denken maar nu dus wel bah sorry moest ff raas kalken en moet nu ff een traantje weg pinken snik.

gr mama van sharon

Terug
Bovenaan