Misselijk en duizelig

Hoi,

Ik ben de laatste 2 dgn zo misselijk en duizelig hebben jullie daar ook last van gehad...

Als ik eten of drinken zie moet ik al kokhalzen,ik probeer wel te eten maar kleine hapjes...

Zondag avond zaten we gezellig te gourmetten ik moest gewoon stoppen omdat ik niet lekker werd,daarna 2 keer op de wc gezeten zo'n buikkrampen..

Ik word hier niet goed van,ik heb zo'n vervelende zwangerschap alles zit me tegen,ik kan er gewoon niet fatsoenlijk van genieten zo....
Ik probeer het wel,maar is moeilijk,ik voel de kleine Michel steeds meer dat is dus wel een goed teken...

Hoe is het verder met iedereen??

Hoi Rian Sanne,

Het zit je inderdaad niet mee. Heb wel last van duizeligheid, maar dat komt door mijn lage bloeddruk. Heb ook nog wel eens af en toe last van misselijkheid, maar dat is als ik de hele dag druk bezig ben geweest of heel erg moe. Voor de rest gaat het met mij wel goed. Voel de kleine nog niet echt (placenta aan de voorkant) 1e goede zwangerschap maar kan niet wachten tot ik het echt goed ga voelen.

Sterkte met al je kwaaltjes en hoop dat je toch ook snel kan gaan genieten.

Hoi,

Vervelend zeg, dat je je zo naar voelt! Eerst je bekken al en nu dit er weer bij! Ik moet zeggen dat ik de eerste weken nergens last van had, maar nu ben ik vanaf donderdag ook erg moe, geen fut ergens voor hebben, duizelig, licht in het hoofd.... Moet woensdag naar de vk dus dan noem ik dit allemaal maar eens... Het is niet echt handig als je nog een kind van 2 hebt rondlopen nl.
Na de echo van zaterdag voel ik de kleine wel ineens heel duidelijk en ook meerdere malen per dag :) Gisteren zat ik in kleermakerszit op de grond en dat vond hij/zij blijkbaar echt niet leuk, toen voelde ik het wel even! Maar ach, dat is tegelijkertijd ook weer genieten ;-)

Sterkte in ieder geval, ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt!

Naar voor je!

Probeer eens smoothies te maken met fruit en (blad)groente erdoor. En dan met kleine slokjes drinken. Dan krijg je toch het een en ander binnen aan goed spul. Sterkte!

Heel herkenbaar!! En ik baal ook ontzettend! Dit is de allerlaatste dus ik was vastbesloten om alles er uit te halen wat er in zit, maar kan er ook echt niet van genieten. De andere 3 zwangerschappen waren echt super. Jammer hoor. Maar ja, ik hou me er maar aan vast dat als ik het kindje straks nog beter ga voelen, het veel meer gaat leven bij me en ik alsnog op de spreekwoordelijke wolk belandt. Droom maar lekker over de periode dat je de kleine straks vast hebt! Dat helpt!

Terug
Bovenaan