misselijk en eten

Hey meiden

Ik ben echt ontzettend misselijk maar mijn eet patroon/lust, spoort echt van geen kant.
Zoals gister.. 's ochtends kreeg ik amper een hap brinta naar binnen.. wat ik normaal lekker vind..onder de middag kon ik gelukkig weer 3 broodjes eten en zit 's avonds gewoon aan een Turkse pizza..!

Vandaag: krijg ik vanmorgen met moeite drinkontbijt naar binnen.. vanmiddag gelukkig 2 broodjes, en me spinazie van vanavond ahh bah na 2 happen was ik klaar en zat ik te koren.. gelukkig net nog yogurt weg kunnen krijgen.. en nu! Nu zit ik gewoon aan de chocolade rozijnen.. dit spoort toch niet! Niet dat ik een zak leeg eet want na een paar heb ik het ook wel weer gezien..
Maar dan voel ik me eigen bijna schuldig tegen over mezelf en de kleine dat ik me groente laat staan maar wel aan de choco rozijnen zit!

Hebben jullie ook zulke rare dingen?

Ik heb overigens ook heel veel buikpijn/kramp.. ik moet morgen weer werken na de hele week thuis.. t zal mij benieuwen.. dus ik ga zo mn bedje opzoeken en proberen te slapen.

Liefs
 
Klopt hier ook van geen kant..krijg ik ineens trek maar ben tegelijkertijd ook super misselijk, dat ik denk ja..wat willen jullie nou..' s ochtends ook geen trek, nergens in, dus bakje vla..dan ineens krijg ik trek en eet ik 3/4 boterhammen, dan weer misselijk, ik eet nu vleeswaren op mn brood en laat mn pure chocolade hagelslag staan, en dan spoor ik echt niet :) vanavond heerlijk broodje hamburger maar ook ineens klaar, en hele avond weer misselijk..dussss...

Veel buikkramp heb ik niet, af en toe even..
Hoe is je gesprek op je werk gegaan?
Ieder geval werkse morgen..

Liefs
 
Ik kan de hele dag door wel eten, en ook chocolade rozijnen Hihi, kan er de klok op gelijk zetten, s'middags om 4 uur ben ik misselijk. Een uur na het avondeten wil ik wel weer eten echt erg.
Ik hoop ook veel buikpijn, wat krampen enz...
Ach gaat vanzelf weer over
 
Terug
Bovenaan