Misselijk en futloos

<p style="text-align: center;">Lieve leden, Ik ben nu bijna 8 weken zwanger. Dit is mij  4e zwangerschap en mijn 3e kindje... Ik voel me alleen al 2 weken zo misselijk de hele dag door... pfff. Nu ook al twee dagen totaal geen energie zo erg futloos. Heeft iemand tips die eventueel kunnen helpen.. Dank jullie wel ?</p>

Paprikachips helpt tegen de misselijkheid! Dat las ik op internet en bij mij hielp het ook wel. Een paar chipjes zijn genoeg, zou geen hele zakken gaan eten haha. Verder kun je volgensmij niet veel doen tegen futloos en energieloos zijn, behalve heel veel rusten. Gelukkig is dit maar een paar weken :) 

Cola heeft mij veel geholpen. Gewoon van die kleine blikjes. En ORS van de etos helpt ook goed. Hoop voor je dat t voor jou ook werkt x 

Ik heb van de dokter tabletjes gekregen tegen de misselijkheid. Je zou altijd even kunnen overleggen of ze iers voor je hebben. 

Gembercapsules werkten voor mij ook heel goed, kun je online bestellen. ( gember zit ook in cola) 

Vaak en licht eten om het uur hielp mij om de ergste misselijkheid tegen te gaan. Tegen de vermoeidheid hielp alleen slapen en veel powernapjes van 10 min

Ik heb er ook veel last van gehad. Nu bijna 14 weken en wordt het steeds minder! :)
Ik at vooral erg kleine beetjes, maar ook zorgen dat je eet voor je honger krijgt. Want ik kreeg juist van dat hongergevoel nog veel meer last van misselijkheid! Ben wel ongeveer 5 kg afgevallen, maar volgens verloskundige niet erg zolang de baby er geen last van heeft. Dus, vooral op jezelf letten, en die kleine beetjes scheelt echt!

Terug
Bovenaan