Misselijk en geen eetlust

ik ben 14 weken zwanger en ben al sinds week 6 zo misselijk en geef regelmatig over. Nu heb ik al 3 weken last van geen eetlust, ik walg echt van eten en alles wat ik eet moet er ook gelijk weer uit. Ik ben sinds mijn zwangerschap bijna 10 kilo afgevallen. Ik kan uren in een supermarkt lopen of naar een menukaart staren maar ik vind echt niks lekker terwijl ik wel gewoon honger heb, ik probeer natuurlijk wel zo veel mogelijk te eten maar het gaat echt met pijn en moeite. Zijn er meer vrouwen die hier last van hebben of gehad hebben? Zo ja, hebben jullie dan aub wat tips voor me! Alvast bedankt.

Ik zit met hetzelfde probleem.. nu 9 weken zwanger en ook sinds 3 weken dat ik eigenlijk nauwelijks eet.. met tegenzin prop ik wat in mn mond maar na 2 tot 3 happen moet ik stoppen want anders gaat het er uit komen.. ben ook al paar kg afgevallen en zie zwart voor mn ogen.. heb wat fruit gepureerd met yoghurt en beschuit erdoor en bewaar dat in de vriezer.. ook wat groentesoep.. en dan probeer ik dat maar een beetje te eten.. echt zo vervelend omdat je weet dat het zo belangrijk is om gezond te eten. . Ik zou ook graag wat tips hebben..

Ik zit met hetzelfde.... ben nu ruim 8 weken zwanger en een week zo beroerd!  .   Ik heb pillen gekregen van de huisarts dat heet emesafene en is niet schadelijk voor t kind.

Ze helpen ietsjes tegen de misselijkheid maar niet genoeg voor eetlust. elke twee uur word ik misselijk en begint de strijd met het eten weer.... daarbij word je er erg duf van, officieel moet je ze ook innemen voordat je gaat slapen maar ik ben de hele dag door misselijk dus daar heb ik niet zoveel aan dus mag er van de huisarts twee per dag maar lig dus wel de hele dag op bed.

Ik eet voornamelijk soepstengels, crackers en droog brood.

Ik zou dus ook graag wat tips hebben om meer te kunnen eten....

Ik herken het ook .  Nu 9 weken zwanger en sinds 5 dagen en kuur gekregen omdat ik ook flauw viel.  Hield niks binnen .  Ook werken is niet meer mogelijk in de state dat ik mij voel

Hey dames,

Ik ben nu 34 weken en heb het ook redelijk zwaar gehad aan het begin van mijn zwangerschap. Ik at ook niks en genoot van geen ene voedsel. Maar je moet toch proberen! Ik probeerde desnoods fruit en yoghurt te eten en als avondeten probeerde ik desnoods een salade van tomaatjes, komkommer, advocado en wat van een sla mix en als het lukte at ik beetje rijst erbij en stukje vis of vlees. Ik was ook 10 kg afgevallen en inmiddels ben ik wel alles weer aangekomen + 3 kg op mijn normale gewicht van voor mijn zwangerschap. Maar moeite met eten heb ik tot mijn 28ste week gehad en misselijkheid en overgeven ook eigenlijk. Zo nu en dan heb ik er nog moeite mee maar ik weet nu wat ik wel en niet lust en ook wat mijn maag van streek maakt. Probeer gewoon wat kleine dingetjes uit en als je ergens echt trek in hebt ervan profiteren.

Succes nog dames!

Btw je hoeft jezelf niet extreem vol te gaan proppen omdat je nu zwanger bent. Eet in kleine porties en gewoon wat vaker op de dag en niet te laat eten ook want dan kan ook wat heftiger zijn voor je maag!

Terug
Bovenaan