Misselijk en honger

Hallo allemaal,

Pfff word er echt een beetje gek van.....
Ik heb op zich best eetlust, maar als ik dan zit te eten, ben ik al snel klaar mee...
Vaak word ik ook na het eten misselijk, ook erg vervelend.
En als je me vraagt wat ik wil eten, heb ik werkelijk geen idee, bijna alles staat me tegen.....

Vandaag is het sowieso niet best, lijkt wel of de misselijkheid is toegenomen, heel irritant! Ik eet vooral omdat het moet, zeg maar.

Vanmorgen tussendoor een aantal crackers naar binnen gewerkt, maar om nou te zeggen dat her hielp.... Ik had voor m'n gevoel echt honger, maar daarna ben ik weer misselijk :-(

Ik moet straks ook nog boodschappen doen, maar heb werkelijk geen idee wat ik voor avondeten moet halen.... En ik moet er helemaal niet aan denken dat ik het klaar moet gaan maken....

Nou, als iemand nog tips heeft, hoor ik het graag!

En nu maar hopen dat dit kwaaltje mij alleen de 1e 3 maanden lastigvalt ;-)
 
ja lastig is dat, ik heb het ook steeds wil wel eten maar blijf maar misselijk. aan de andere kant ben ik er wel blij mee, nu weet ik zeker dat ik zwanger ben. ik moet er wel bij zeggen dat ik nog niet hoef te spugen. je hoort wel eens dat vrouwen steds boven de pot hangen dat lijkt me heel heftig dat heb ik gelukkig niet. misschien helpt af en toe een pepermuntje ik weet het verder ook niet. sterkte in ieder geval
 
Een tip eet zoiezo niks waar je geen trek in hebt.. dat gaat niet werken.. ik heb hier hetzelfde.. elke avond weer geen idee wat ik moet eten.. had dat overdag ook maar moet zeggen dat dat alweer iets beter gaat. Krijg iig weer brood naar binnen! Ik moet dus echt geen gekookte aardappels en puree meer.. ook ontbijtkoek staat me tegen terwijl ik dat normaal lekker vind. Pannenkoeken word ik bij de gedachte al misselijk van.. normaal ook niet.
Soms denk ik ook dat ik ergens trek in heb tot ik het eet blehh dan smaakt het me echt niet.. en zo gaat er afentoe weer een bord eten de bak in en hou ik het bij yogurt/kwark. Als je maar goed blijft drinken dat is erg belangrijk.

Succes ermee!
 
heel herkenbaar..ben er de hele dag zoet mee..'s ochtends moet ik snel iets naar binnen proppen, meestal vanille vla..en dan krijg ik ook trek maar nergens zin in, en als ik te lang wacht idd ook misselijk!
erg dubio allemaal he..
ik krijg een tweeling dus ben blij dat ik nog niet boven de wc hang!!
hele dag beetje kleine beetjes eten is het beste denk!heeft je maag wat te doen!
 
normaal heb ik altijd ontbijtdrink maar dat ging er vanmorgen niet in moest vet overgeven. waar ik wel steeds vreselijke zin in heb zijn noodles en toostjes met kipkerry!! dat eet ik normaal echt nooit
 
Bedankt voor het meedenken dames!

Ik houd gelukkig ook (nog) alles binnen. Heb alleen nog niets ontdekt waar ik echt zin in heb, lijkt me best fijn, al is het iets heel raars, haha.
Heb vanmiddag weer geslapen, want de vermoeidheid helpt ook niet echt...

Nou, zo toch maar boodschappen doen. Denk dat ik maar iets maak wat in de oven kan, dan hoef ik niet zo boven die pannen te roeren....
En vanille vla komt zeker op het lijstje ;-)

En idd, het misselijk zijn bevestigt wel het zwanger zijn....mag over 2 weken pas voor de 1e echo..
 
Terug
Bovenaan