Misselijk en hoofdpijn

Ik voel me zo beroerd. Ben constant soort van licht misselijk. Moet met vlagen kokhalzen. Vanochtend echt spugen maar dat is een uitzondering.
Heb ook super hoofdpijn en een pak watten in mijn hoofd.
Nee ik kan niet echt zeggen dat ik me lekker voel.
En ijskoud hè....brrrrrr.

Net maar een paracetamol genomen. Hoop dat t een beetje verlicht.

Sorry moest t ff van me afschrijven.
X

Oh dat is vervelend.. ik wist niet dat hoofdpijn en het koud hebben ook onder de kwaaltjes viel? Ik dacht dat ik ziek werd, maar dat zal dan wel niet :). sterkte met de misselijkheid en hoofdpijn! Gelukkig is het voor een goed doel :). X

Vervelend zeg!

Zo verschillend kan het zijn, ik heb het, net als mijn vorige zwangerschap, juist warm. Kan zelfs met deze temperatuur zonder jas naar buiten (bij wijze van).

Hoop dat je je snel iets beter voelt!

Oh ja koud hebben vooral vanaf de middag brrr lig dan gewoon onder mijn donsdeken word anders echt niet warm. En als ik mij inspan dan loopt het zweet van mijn lichaam af. Inspannen is dus eigenlijk gewoon was wassen, ophangen etc.

Erg vervelend, hier ook erg misselijk. Gaat eigenlijk de hele dag door en eten helpt maar even.
Verder moeeeeeee en hier ook koud!
Oh ja en als ik een trap ben opgelopen dan sta ik bovenaan te hijgen....

Wat zijn we zielig hè, gelukkig is het voor een heel goed doel ;-)

Ik ben ook veel misselijk, maar kan gelukkig alles binnen houden. Hoofdpijn heb ik altijd al veel, dus dat is niets bijzonders.
Daarnaast heb ik het zelf ook altijd koud, maar mijn man vind dat ik straalkachel ben, omdat ik wel warm aan voel!

Volgens mij heb je gewoon griep :) ik had dezelfde klachten toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. Duurde even voordat ik weer fit was, maar nu gewoon zwanger alleen nog vreselijk koud :)

Terug
Bovenaan