Misselijk en moe.....pffff

Hallo meiden,

Ik ben niet superveel hier op t forum te vinden, maar als ik er ben lees ik wel alles en ik zal af en toe ook zelf een berichtje plaatsen.

Nu dus ook, als vraag ik me af of jullie er op zitten te wachten, haha.

Ik ben vandaag 5+2, dus het is allemaal nog pril, maar de misselijkheid neemt gestaag toe, helaas. Ik kan op zich wel alles eten, hou ook alles binnen, maar als je me vraagt waar ik trek in heb, heb ik geen idee.
Af en toe weet ik ook niet of ik nou misselijk ben van de hormonen, of juist omdat ik nodig iets moet eten....
Ik moet ook vooral opletten dat ik rustig eet, kleine hapjes enzo.

Verder ben ik ook erg moe nu, dus in combinatie met die misselijkheid, komt er niet veel uit mijn handen.....

Woensdagavond moet ik weer voor mijn werk naar het buitenland, hoop dat het gaat.... Ik heb voor mezelf besloten dat als ik dan nog steeds alles binnen hou, dat ik gewoon ga en dan zie ik wel. Gewoon m'n rust pakken als het kan.....

Nou, ga nu ook nog even een uurtje relaxen, voor ik er weer 1 uit school moet halen.


Groetjes!
 
Heyy

Klinkt helaas bekend hier ook onderandere moe en misselijk! En moet idd ook rustig aan en met kleine hapjes eten anders gaat t niet goed..
Idd de rust pakken die je kan, doe ik ook en moet ook zeggen dat er bij mij ook niet veel uit handen komt.. ben er gewoon te moe voor..
Succes met je werk!

Liefs
 
Tja, we zullen het zien.... Maar zoals ik al schreef, ik hou alles gelukkig wel binnen en kan op zich ook alles wel eten. Heb vooral weinig eetlust, maar moet wel eten van mezelf.

Bedankt voor jullie reacties!

Ik schrijf later nog wel eens!
 
Terug
Bovenaan