Misselijk en niet kunnen werken

<p>Ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger en zo misselijk dat ik al een week ziek gemeld ben op werk. Het valt mij zo tegen. Ik had echt niet gedacht dat een zwangerschap in het begin al zo zwaar kon zijn. Eerder hield ik niks binnen, donderdag heb ik medicijnen gekregen. Nu gaat het wel beter al lukt het nog steeds niet om s ochtends iets binnen te houden en blijf ik de hele dag kotsmisselijk. Ik wil zo graag dat het weer beter gaat en ik meer kan doen. Hebben jullie nog tips tegen misselijkheid?</p><p>En ik vraag mij af wanneer ik moet gaan vertellen op werk dat ik zwanger ben. Eigenlijk wil ik er tot 12 weken mee wachten, maar ik ben nu al zo lang ziek dat ik het misschien wel moet gaan vertellen. </p>

Hey,
Ik had hetzelfde probleem in me 1ste trimester. Het feit dat ik 100km moest rijde voor me werk hielp helemaal niet!
Omdat ik wist hoe tolerant me werk was tegenover zwangere had ik het meteen verteld. Ik weet niet hoe het bij jouw werk zit. 
Ik was wel voor een maand niet op werk gekomen omdat het me gewoon niet lukte, ging ook op zoek naar werk dichterbij huis.
Zodra me 2de trimester aanbrak ging et beter en de misselijkheid was weg. De dinge die ik gebruikte om me misselijkheid te onderdrukken was crackers bij me bed, water drinken, veel slapen, en turkse pizza (XD is et enige wat ik lekker vond en binnen hield) wat ik daarna nog vond waren zuurstokjes (van die kerststokjes). 
Het is een moeilijke en lastige zoektocht om datgene te vinden wat je nu lekker vind. Hoop dat je het snel vind en beter voelt!

Hier ook enorm misselijk en 7 weken zwanger. Als ik lig gaat het het beste. Maar zodra ik iets doe gaat het mis. 
Ook ik heb geen idee wat te doen.
Moet morgen werken maar kan de misselijkheid niet verbergen. 
Ik heb alleen net 4 weken een nieuwe baan dit was mijn proefperiode, vanaf 1 mei begint mijn echte contract. Allemaal erg duidelijk.
Dus erg in dubio wat te doen. Ik wil eigenlijk wachten tot de echo van 8 weken en dan pas vertellen. Maarja, vind het ook niet helemaal eerlijk tegen over hun. 
Iemand nog tip misselijkheid verbergen achter de kassa? 

Terug
Bovenaan