Misselijk en overgeven (bang)

Hoi hoii lieve mamas

Ik heb een vraagje want ik maak me ergen toch wel beetje druk om. Ik ben vandaag 8+5weken en ben enorm misselijk en heb ook dagen dat ik niks binnen kan houden zelfs geen slokje water ik probeer wel altijd iets te eten maar op sommige dagen kan ik echt niks eten en drinken omdat ik gelijk weer boven de wc hang. Aleen ben nu bang dat ik te weinig voedingsstoffen binnen krijg voor de kleine als ik eet dan eet ik gezond maar als ik niet kan eten probeer ik maar een waterijsje en dat lukt ook nog niet eens.

Komt mijn kleine nog wel aan de voedingsstoffen die die nodig hebt ik zorg wel dag ik elke dag zwanger vitamine slik.

Hoi,
Ik heb dit ook meegemaakt en tegen mij zei de verloskundige dat de baby alle voedingsstoffen van je pakt die hij nodig heeft. Dat ik me daar geen zorgen over moest maken.
Maar als je ook geen water binnen kan houden zou ik zeker even contact opnemen met je verloskundige. Uitdrogen is niet de bedoeling natuurlijk.

Sterkte!!

De huisarts kan medicatie voorschrijven als het te heftig wordt. Ik moest ook zoveel spugen. En emesafene zorgde er bij mij niet voor dat ik niet meer misselijk was. Maar wel dat het overgeven sterk verminderde. Eten bleef een uitdaging hoor. Maar het was beter te doen. Er zijn meerdere opties. Allemaal veilig tijdens de zwangerschap. 
Maar daarnaast zal je kindje nu nog uit jouw voorraden putten. Zelfs als je afvalt is er nog geen man overboord. Hopelijk wordt het in het tweede trimester beter voor je. Bij mij ging het bij de eerste bij klokslag 12 weken beter. En bij de tweede bij 16 weken. En dan eet je gezond en vul je je eigen reserves weer aan. 

In m vorige zwangerschap ik vanaf 10 weken misselijk geweest hield op een dag ongeveer een liter water binnen en vaak maar een kaastosti op een dag at of dronk ik meer dan een slokje of 2 hopen dan kwam alles er weer uit was 10 kilo lichter 2 dagen na m'n bevallingen als 9 maanden eerder maar heb gewoon een gezonde peuter rondlopen

Ik ben ook enorm misselijk
Bij mijn eerste zwangerschap 9maanden lang. Inderdaad kreeg toen emesafene en heb ik nu ook weer. 
Avond eten krijg ik niet weg,  dus eet vaak brood.de verloskundige zei inderdaad dat alles pakken wat ze nodig hebben
Maar als je het niet vertrouwd contact op nemen met de huisarts of verloskundige 
Hopelijk stopt het snel bij jou. 

Hi,
Ik ben aan het begin van mijn zwangerschap ook extreem misselijk geweest de hele dag door. Ik ben op aanraden de homeopatische pilletjes Okugest gaan slikken. Deze hebben mij enorm geholpen! Omdat het homeopatisch is kan het geen kwaad tijdens je zwangerschap. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Veel sterkte! ?

Terug
Bovenaan