misselijk en overgeven vanaf week 19

<p>Hallo allemaal,</p><p>Het hele eerste trimester heb ik niet hoeven overgeven, wel af en toe misselijk (met name bij sporten), maar als ik dan even rustig aan deed zakte het weer weg.</p><p>Nu is het gekke dat ik vanaf m'n 19e week ineens wel aan het overgeven ben. Vreemd toch? Of zijn er meer dames die dat hebben (gehad)? Enig idee waar dit door kan komen?</p>

Hoi Mhammy, ik was in het begin (van week 8 tot 14) ook misselijk maar hoefde niet over te geven en heb ook vanaf week 18 tot week 20 ineens veel moeten overgeven. Ik vond het ook vreemd, maar het was alleen 's morgens en de rest van de dag hield ik mn eten gewoon binnen dus ik maakte me geen zorgen. De verloskundige gaf ook aan dat het vaker voorkomt. 

bedankt voor jullie reacties! goed om te horen dat het zo gek misschien niet is.
al heb ik nog geen logica gevonden wanneer het gebeurt... op verschillende momenten gedurende de dag, en niet kort na eten, soms als ik ook fysiek bezig was, maar ook toen ik gewoon op kantoor op mn werk zat en dus niet bijzonder fysiek inspande...

MHammy, bij mij was het ook wisselend hoor. Ik hing tot 21 weken elke dag minstens 1x boven de wc, maar vaak was dat 's nachts en soms gedurende de dag of de avond. Het komt als het komt ;)

Terug
Bovenaan