Misselijk en overgeven

Hoihoi,



Ik ben nu 17 weken zwanger. En nu weet ik dat het normaal zou zijn dat
je misselijk bent en moet overgeven, maar ik begreep dat dat in de
eerste 3 maanden zou zijn.

Ik heb de 1e 3 maanden geen last gehad   en nu ga ik de 4e maand in
en ik ben nu al 2 weken elke avond en morgen misselijk en snachts sta
ik bijna elke nacht op om te gaan overgeven.

Is dit normaal?

Het begint nu toch echt irritant te worden.

Ik eet niet voor ik ga slapen, ik eet overdag ook lichte dingen.n Dus daar zou het toch niet aan moeten liggen.

Heeft iemand dit ook? of meegemaakt?

En misschien tips?

 
Hallootje!

Ik ben nu 19w6d zwanger en ik heb het nog steeds. Niet zoals jij het beschrijft, weer anders. Maar ook ik geef geregeld over en dat terwijl ik al bijna 5 mnden ben. Ik heb me erbij neergelegd dat ik het zo waarschijnlijk mijn hele zwangerschap blijf houden. Mijn moeder had dat ook toen ze van mij zwanger was. Hi, hi, dan weet ik nu wat haar aangedaan heb!! Bij de zwangerschap van mijn dochter Nikki had ikhelemaal geen last van kwaaltjes, erg verrassend allemaal.

Tip van de verlosk.: iedere twee uur wat eten. En dat werkt redelijk bij mij. Ik hoef in ieder geval niet meer iedere dag over te geven. Succes! Greetz Patries
 
ow jee. de hele zwangerschap... nou ja je moet er iets voor over hebben he.

Ben blij dat het niet erg is. vond het zo vreemd en was al bang dat er iets met mijn kindje aan de hand was ofzo.

 
Hoi,

Bij iedereen is het weer anders. De één is inderdaad de eerste 3 maanden zwanger, de ander aan het eind en sommigen de hele zwangerschap.
Ik was de eerste 4 maanden misselijk, hoefde gelukkig nooit over te geven. Ik had altijd een flesje water bij me en ontbijt koek, dan was ik er weer even van af.
Ik heb ook in maand 7 weer een poosje last gehad van misselijkheid, maar naar indalen van het kindje was dat weer over.
Ja, zwanger zijn is niet altijd even 'grappig'. Zoals iedereen dan altijd zegt: "het hoort er allemaal bij"

heel veel succes met je zwangerschap
groetjes kirsten
38w6d
 
Hallo ,

Ik ben nu zeven weken zwanger en sinds een week echt goed misselijk.
Geurtjes van eten kan ik niet hebben ik word daar echt ziek van, wat heel vervelend is wat ik werk in een bejaardetehuis in de keuken en maakt het middag eten altijd klaar en dat een prakje.

Ik hoop echt dat het alleen de eerste drie maanden alleen zo blijf wat ik kan er echt niet tegen.
Ik ben ook vier kilo afgevallen omdat ik bijna niets weg krijg wat eten aan gaat.

Groetje mustie
 
Ik ben nu ook 7 weken en sinds deze week ben ik ontzettend misselijk, nog niet overgegeven maar heb het gevoel dat dat nog wel gebeurd.
Het is zo irritant, vooral omdat we het nog aan niemand hebben verteld. Dus ik kan me niet te ziek gedragen bij anderen :(
 
Halolo
Tegen je misselijkheid kan je aan de dokter "emesafen" vragen dat helpt er tegen.
Wij schrijven dat ook voor als t echt te lastig voor de zwangere vrouw wordt.
Succes...
Dees 14w5d zwanger
 
Bij mijn eerste hing ik tot 22 weken boven de pot. Niet echt fijn, maar ik heb er een geweldige meid voor teruggekregen. Nu is het erg vervelend, maar denk maar aan wat je er voor terugkrijgt.

Miep
 
Terug
Bovenaan