Misselijk en Overgeven

Ik ben sinds vorige week donderdag steeds misselijker en vanaf het weekend ook constant aan het overgeven. Hou de hele dag door bijna niks binnen.
En ondanks dat ik geen suikerziekte heb waren mijn waardes soms best aan de lage kant. (heb een apparaatje in huis omdat mijn vriend soms last heeft van zijn bloedsuikers.) Heb de dokter gebeld en mag vanmiddag rond 16 uur een receptje op gaan halen. Ben benieuwd of ik dan wel alles binnen kan gaan houden.

Ben benieuwd hoe het bij jullie is of jullie ook last hebben van veel braken/ overgeven of blijft het alleen bij misselijkheid.

Bij mij blijft het alleen bij misseijkheid zo nu en dan.. Niet eens elke dag.. Vervelend meid! Laat ff weten hoe dat spul heet.. Antagel schijnt heel erg goed te helpen..!

hier alleen misselijke soms braak neigingen.
maar gelukkig blijf nu nog alles binnen.
wel super moe ik kan wel de hele dag slapen
en slaap nachts ook gewoon goed.

sterkte hoop receptje van de dokter gaat helpen voor je.

Heb Emesafene zetpillen gekregen. Werk nu al een paar jaar in de zorg maar nog nooit hiervan gehoord. mag er 2 op een dag. Maximaal als het echt niet te doen is 4 maar dat laatste dus liever niet zeiden ze.
Nu maar hopen dat het gaat helpen.

Hey Marloes, wat vervelend zeg! Ik spuug met je mee hoor. Sinds de 6e week elke dag wel een keer overgeven...Eerder uitzondering als het niet gebeurd! Ik hoop dat het gaat helpen.

Het helpt wel echt. Heb tot nu toe nog niet hoeven overgeven en de misselijkheid is ook drastisch verminderd. Heb vanmorgen voor het eerst in dagen mijn ontbijt binnen kunnen houden. Hopelijk blijft het zo!

Terug
Bovenaan