Misselijk en overgeven...

J3nny23

New member
Hey meiden,

Ik zit sinds gister in de ziektewet, doe sinds donderdagavond niks anders dan overgeven en ben hondsberoerd!
Het ging allemaal goed en donderdag was de misselijkheid er...
Ik werk in de zorg en het is dit weekend een rottijd om ziek te zijn omdat er amper personeel is te krijgen maar ik kan niks binnen houden laat staan werken had het ook maar een beetje gekund was ik gaan werken want eerlijk gezegt heb ik een hekel aan me ziek melden...
Zoals het nu staat moet ik dinsdag weer werken tenzij ik me nog steeds zo voel als nu dan maak ik dinsdag een afspraak bij de huisarts want vind die misselijkheid en overgeven helemaal niks!
Zijn er meer die er zon last van hebben?

Liefs jennifer
 
Hey

Ik zelf niet maar ik weet dat een vriendin van mij dit tot de 16e week ook heel erg heeft gehad.. die is er ook goed ziek van geweest.. Ik ben wel veel misselijk maar vooral als ik niet eet. Ik moet echt regelmatig kleine beetjes eten zoals brood of yogurt of fruit dan gaat het goed. En goed drinken maar dat heb ik altijd al gedaan.

Ik hoop dat je snel weer opknapt want het is echt vervelend om je zo beroerd te voelen. En ja met je werk.. het komt de werkgever nooit uit.. maar ziek is ziek daar kun je niks aan doen. Neem het weekend iig goed je rust. Beterschap meid!

Liefs
 
Hier nog steeds erg misselijk eet weinig tot niks en elke keer als ik beoerd word probeer ik even te slapen... Maar ik voel me slap en lang niet goed morgen de huisarts even bellen hopelijk heeft hij iets voor de misselijkheid want ik kan echt helemaal niks
 
Terug
Bovenaan