misselijk en pijnlijke borsten maar ook heel verkouden

hallo allemaal,

ik ben de laatste tijd niet echt actief geweest op het forum, omdat ik er teveel mee bezig was, maar nu heb ik toch een vraagje aan jullie.
vorige maand had ik opeens voor ik ongesteld werd een heel klein beetje pijnlijke borsten, ik had goede hoop maar helaas. als het goed is heb ik donderdag mijn nod en moet zeggen dat ik sinds eergisteren echt wel heel pijnlijke borsten heb, kan me niet herinneren dat ik dit had voor ik met de pil begon, weet iemand of je dit opeens wel elke maand kan krijgen?? daarnaast ben ik de afgelopen dagen wat misselijk, nadat ik vanochtend wat gedronken had en gegeten werd ik echt misselijk, ging al bijna naar de w.c.
ook heb ik normaal voor ik ongesteld moet worden al zo een ongesteld pijn,nu helemaal niet. het vervelende is alleen dat ik ook snip verkouden ben en dus niet weet of dit er mee te maken heeft, herkent iemand dit?

groetjes Cosy

Hallo

Het forum deed het telkens niet en dus lukte het niet om te reageren.
Ik weet niet hoe lang je al met de pil gestopt bent, maar je lichaam gaat je behoorlijk voor de gek houden.
Ik herken je verhaal namelijk meteen. Ben ook sinds een paar dagen wat misselijk, ook heb ik sinds ik ben gestopt met de pil een allergische reactie op mijn handen.
En die hormonen zijn ook om gek van te worden.

Je zult toch nog even moeten wachten tot na je nod voor je kan gaan testen.
Succes ermee

Groetjes Marjolein

Hoi Nicole,

Ik heb nu voor de 3e keer pijnlijke borsten, terwijl ik dat eerder
nooit gehad heb. Het lijkt ook wel of het steeds eerder begint, nu al
zo'n 3 dagen na mijn ei, niet leuk! Het doet echt veel pijn, bij jou
ook?

Tja die misselijkheid weet ik niet, de griep heerst wel heel erg
natuurlijk, maar het kan ook zo zijn dat je gewoon zwanger bent, ik
hoop het voor je!

Groetjes

Noor

hoi meiden,

wat een ellende hè dat lichaam van ons...
Ook ik heb geen antwoord op de vragen maar weet wel dat mijn lichaam me de laatste paar maanden steeds rondom mijn NOD ontzettend in de maling neemt. Allerlei klachtjes en kwaaltjes die ik dacht nooit te hebben, maar mijn conclusie is nu dat ik er gewoon steeds te veel mee bezig ben.

Ik zie nu gewoon iederen maand wel wat het wordt, dat geeft in ieder geval een stuk meer rust.

Niet dat dit voor iedereen werkt, maar ik voelde zo ongeveer alles wat zowel op een zwangerschap als op ongesteld worden kon wijzen. Gek werd ik ervan!

Oke meiden, dat was het weer. Ik hoop dat we allemaal binenkort zwanger zullen zijn en dat ons wachten dan beloond wordt.

Groetjes,
Tamar

Terug
Bovenaan