misselijk en spugen bij 31weken

hoi hoi

ik ben nu 31 weken en 2 dagen zwanger. sinds twee dagen heb ik last van een hele gevoelige maag. als ik wat gegeten heb mag ik van geluk spreken als ik het binnen hou. heb ook geen trek in eten maar ja er moet wel wat naar binnen. Als ik meeten er weer uitgegooid heb(sorry) is er helaas geen opluchting het blijft allemaal erg gevoelig.

ben net voor een klein boodschapje weg geweest dan voel ik me ook niet prettig voel me afwezig en ben bang over te moeten geven. wie herkent dit en heeft tips voor mij of weet wat de oorzaak hier van is. ik hoop op reacties.

veel liefs linda 31weken 2dagen
 
Zou het maagzuur kunnen zijn? Is geenfijn gevoel en als je over hebt gegeven dan voelt het nog steeds niet fijn omdat het zo verschrikkelijk zuur is. Met maagzuur is het zaak niet te veel te eten en dingen te zoeken die het wat temperen, bij mij helpt bijvoorbeeld chocomelk.

 
hoi linda

ik was ook misselijk en vertelde dat de vk, die reageerde met: oh, maar je bloeddruk is goed dus het is waarschijnlijk gewoon vermoeidheid etc.

kortom: als je je ehct ziek voelt zou ik de vk bellen voor een bloeddrukmeting. ik heb verder niet gevraagd wat er dan aan de hand was geweest als mijn bloeddruk niet in orde was, maar dat weet zij natuurlijk wel.

ik zou wel even gaan! niet om paniek te zaaien, maar om risico uit te sluiten. als je onzeker bent kun je m.i. nooit te vaak naar de vk gaan.

Ilse

 
Terug
Bovenaan