Misselijk en spugen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben al 2 nachten aan het spoken geweest. De hele zwangerschap al veel last van brandend maagzuur, maar nu zo erg dat ik ook echt moet spugen ervan. En dat terwijl ik juist al weinig eet 's avonds  en vooral niet vet. Warm eten staat me heel erg tegen. Dus ik neem maar wat brood en soep en tegen de ochtend komt alles alsnog eruit.....
Hebben meer meiden hier last van? Ik hoop dat het gauw over gaat. Ben wel weer eens toe aan een goede nachtrust!!

Groetjes, Judith.
35+3

He bah dat is niet leuk zeg. Ik heb er zelf geen last van, maar ben 's avonds soms wel een beetje misselijk. Ik heb op de forums voor ons wel gelezen dat dames op het eind meer last hebben van misselijkheid en soms ook braken. Ik heb daar ook gelezen dat het voor sommige dames het begin van de bevalling inluidde (schijnt dat je vantevoren flink kan gaan braken en diaree kan krijgen). Hopelijk is het dat niet want dat zou wat vroeg zijn denk ik. Het zal wel komen omdat je kind tegen je maag duwt, maar vervelend is het wel. Anders moet je eens op het juli of augustus forum advies vragen, misschien hebben zij wel tips?

Hoi Mamajudy,

Ik heb ook regelmatig last van brandendmaagzuur. Gelukkig geef ik niet over.
Wel vervelend zeg. Heb je al Antagal gehaald bij de apotheek die helpt bij mij echt goed. Ik gebruik het nu niet meer. Antagal was tip van de vk.

Succes meid!

liefs An 36 weken en 1 dag

He meiden,

Bedankt voor de tips!! Qua middeltjes heb ik alles al geprobeerd en het helpt allemaal heel even. Ben het nu wel zat na 3 nachten braken. Hoop maar dat het geen voorbode voor de bevalling is. Moet nog ff blijven zitten hé!!

Groetjes, Judith.

Hoi,

Ik ben vandaag 36 week, en ik heb al een paar week last van maagzuur en ik geef er ook van over!   ik gebruik gaviscon drankje en na 8 á 9 uur eet ik niets meer, en ik slaap met een hoofd/rugsteun. dan blijft het zuur bij mij beter in mijn maag, ik kan niet plat liggen. ik hoop dat je hier ook wat aan hebt en sterkte!
Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan