<p>Hoi.</p><p>Op dit moment ben ik 8 weken zwanger en behoorlijk misselijk. Alles wat ik s morgens eet, zoals een klein droog crackertje in bed, komt er een klein uurtje later weer uit. </p><p>Vorige week heb ik op mn werk verteld dat ik zwanger ben en misselijk. Er is toen afgesproken dat ik, als ik even wil zitten of eten, hier vrij in ben.</p><p>Vandaag ben ik weer behoorlijk misselijk. Met veel moeite iets gegeten maar ook dat kwam er snel weer uit. Dus bij mn werkgever aangegeven dat ik even ging zitten om te eten, werd niet goed ontvangen. Ik kreeg te horen dat ik mij erg aanstel en dat als ik zo door ga een miskraam ga krijgen. Ik moet mij er maar over heen zetten hoe misselijk ik ook ben. Ik kreeg zelfs het gevoel dat Ik niet naar de wc mag als ik moet overgeven. En collega's ergeren zich behoorlijk aan mij maar niemand durft dat te zeggen. Er is totaal geen begrip voor de situatie omdat mijn collega's nooit misselijk zijn geweest.</p><p>Ook kreeg ik te horen dat als ik zo doorga ik maar beter afscheid van het bedrijf kan nemen. Hard gezegd gewoon ontslagen worden.</p><p>Hebben hier meer mensen last van? Ik ga nu met heel veel tegenzin werken.</p>