Misselijk, maar negatieve test

<p>Ik ben echt sinds vanochtend erg misselijk. Tot 10u was het heel heftig en erna steeds in vlagen.</p><p>Dus ik heb getest maar negatief... Misschien nog te vroeg maar dan zou je ook geen "symptomen" kunnen hebben? </p>

Als de test negatief is komt dat omdat er geen/ heel weinig hcg in je lichaam aamwezig is. Hcg zorgt ervoor dat je misselijk kunt worden. Het kan natuurlijk dat je heel gevoelig bent voor hcg en al misselijk wordt van minder dan waar de test op reageert. 

Enige wat je kunt doen is eigenlijk afwachten en over enkele dagen nog eens testen.

Succes

[quote quote=10281900]Als de test negatief is komt dat omdat er geen/ heel weinig hcg in je lichaam aamwezig is. Hcg zorgt ervoor dat je misselijk kunt worden. Het kan natuurlijk dat je heel gevoelig bent voor hcg en al misselijk wordt van minder dan waar de test op reageert. Enige wat je kunt doen is eigenlijk afwachten en over enkele dagen nog eens testen. Succes[/quote]
Ik weet niet wat ik heb... Ben misselijk maar tegelijkertijd ook hongergevoel. 

Tsja dat klinkt wel als een zwangerschapssymptoom, maar kan ook door iets anders komen.. de meesten worden geloof ik later pas misselijk als hcg toeneemt, maarja. Het enige dat je zekerheid geeft is n test. Is ie nu negatief, dan over 2 dagen nog eens proberen. Maar laat je niet gek maken, er zijn al velen voor jou geweest die zich echt zwanger voelden, maar het toch niet waren. Testen is alles wat je kan doen.

Terug
Bovenaan