Misselijk met 39 weken zwanger

Hii,<br />Ik kan niet slapen, zoveel kwaaltjes en ook vaak misselijk enkel nu gaat de misselijkheid niet voorbij. Heeft iemand de tip tegen misselijkheid in het laatste trimester?Ik wou net wat kleins proberen te eten in de hoop dat het zou helpen maar mijn man heeft vergeten brood te halen ? dus nu helemaal niks in huis behalve chips.. <br />
 
Wordt je bloeddruk goed in de gaten gehouden? 


ik werd ook misselijk op het einde, de laatste drie weken was het helemaal weer terug. Het was over het algemeen geen spugen, maar af en toe kwam er echt uit het niets zo'n golf spuugmisselijk opzetten. Heet vervelend. Hier hielp meer of minder eten niet. Ik moest vooral rustig aan doen en niet te zwaar eten. Maar na de bevalling was het direct weg. 

Het kan gewoon door hormoonschommelingen komen, maar als het met andere symptomen samen komt, zoals veel vocht vasthouden en hoofdpijn bijvoorbeeld, kan het ook een hoge bloeddruk zijn. 
 
Dankjewel voor jullie berichtjes.
Mijn bloedruk is elke keer heel laag, voel me nog altijd slecht. Verloskundige zei als ik sterretjes of dubbel ga zien of hoofdpijn kreeg ik moest bellen. Ze dacht ook dat ik teveel aan het doen was en ik rustig aan moest gaan doen. Maar na niet hebben geslapen vanacht val ik steeds in slaap op de bank.
 
Terug
Bovenaan