misselijk misselijk en nog een misselijk

aauu
mog vorige week nog wel een berichtje neerzetten dat ik niks merkte dat ik zwanger was nou echt ik neem alles terug.

pfff heel de dag misselijk wordt er niet goed van en niks help. ik hoef gelukkig niet over te geven maar heel de dag dit is ook niks.
als ik voorover buig houdt ik m'n mond maar stevig dicht ben dan wel bang dat er iets mee komt.
voordegene die dit ook hebben of gehad hebben wat hielp bij jullie dat die misselijkheid overging.
gr. mamavi
 
acumpuncuur en langsgaan bij een homeopaat! Klinkt heel zweverig maar is het absoluut niet. Ik was bij de eerste misselijk met overgeven tot week 16. Nu bij nummer 2 was ik tot week 18 misselijk. Door homeopatie en acumpuntuur kon ik tenminste functioneren en hoefde ik niet meer 4 keer op een dag over te geven.

Pillen van de huisarts werkte voor geen ene meter.
 
heb ik bij de 2de ook gehad. Heb naar lang wachten toch maar pillen gekregen van de dokter. Af en toe 1tje nemen, lucht echt op.
Verder bleef ik de hele dag eten. Elk uur at/eet ik wat. Een half boterhammetje, stukje fruit, crackertje....maakt niet uit. Zolang er steeds maar wat ik mijn maag zat. Dat werkte goed.
Na 16 weken werdt het (eindelijk) minder. Heb nu ook nog mijn momenten (19 weken). Vooral 's morgens met tanden poetsen heb ik moeite.

Het is moeilijk te geloven maar het gaat ooit weg. Als je tenminsten niet de pech hebt dat je er de hele zwangerschap last van houd. Maar het is en blijft vervelend.

Dus blijven eten. En als het echt niet gaat...bel de arts en hopelijk krijg je pillen ervoor....enne...........heel veel succes
 
ps...........ik heb een theorie
Bij mijn eerste had ik nergens last van....heel af en toe wat misselijk. Ik kreeg een zoontje. Nu bij de 2de doodziek geweest en alle kwaaltjes die erbij horen.En ja hoor...een meisje op komst.
Ik hoor van meer vrouwen die misselijk waren dat ze een meisje kregen. Dus misschien weet je nu het geslacht al ...hi hi hi.. Laat het me rond die tijd maar weten of het klopt.
Maar geen garanties....ook veel vrouwen die misselijk zijn krijgen een jongen. Is ook maar een theorie. succes
 
bij mijn eerste zwangerschap was is wel misselijk maar niet overgeven en dat werd een meid! en nu heb ik honger en nog overgeven... bah.. heel erg.. ga binnenkort maar eens vragen wat ik er tegen kan doen...
 
Ik heb geen last van misselijkheid gehad. maar idd een tip om het wat te behelpen is elk uur een beetje eten... misschien helpt het. ik werd op het laatst misselijk omdat ik niet genoeg eten binnen kreeg... op het moment dat ik honger had meost ik ook direct gaan eten anders was het mis.
Heb me zelf nu aangeleerd elk uur/ 2 uur iets te eten. Maar hoef me er nu ook niet echt druk om te maken, want ik heb me toch ineens veel honger!

Rustig aan, het gaat vanzelf over als je wat verder bent... (gaan we vanuit teminste)
 
Terug
Bovenaan