Misselijk, misselijk, misselijk

Ik ben zoooo misselijk Het is gewoon niet meer leuk zo. Net de VK gebeld met de vraag of ik de medicijnen mag ophogen en dat mag. Ik hoop zo dat dit gaat werken.
Ben nu alweer ziek thuis. Kan gewoon niet werken op deze manier.
Ene eten gaat gewoon ook niet, zie nu al op tegen de avond maaltijd.
Wordt er helemaal verdrietig van, Weet gewoon even geen raad meer.

x yvonne

Welke medicijnen heb je, de mijne werken namelijk heeeeeeel erg goed. Alleen voor het werk gaan als ik te druk ben heb ik er last van en als ik te laat eet, maar een paar weken geleden hield ik niets binnen, zelf geen water en nu kan ik zelfs koken en het nog opeten ook.!

Hey meis heel vervelend en heeeeel herkenbaar.
Ben voor het eerst ziek naar huis gegaan vandaag. Ik kon het niet meer. Werk ook nog es in een keuken en was al de hele morgen aan het overgeven. Krijg er van de huisarts niks voor en weet niet of dit langer volhou. Morgen voor echo naar de vk en dan haar maar eens vragen. Ga nooit ziek naar huis en had er ook niet om gevraagd. Mijn collega;s hebben me naar huis gestuurd. Liep blijkbaar lijkwit rond

Beterschap meis

Heey meis,

Wat balen zeg!! Ik hoop dat de hoger doses helpt, bij mij werkte het helaas niet. Mocht het niet werken kun je altijd om primperan vragen. Die werkt hier als een trein haha.

Succes meis en hopelijk knap je snel weer wat op!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan