misselijk na 1e eisprong??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Eind maart ben ik gestopt met de pil en werd toen elke twee weken ongesteld (ongeveer 2 dagen elke keer). 12 mei werd ik het voor het laatst. Nou kreeg ik vorige week woensdag ineens hele heftige pijnen rechtsonderin mijn buik. Had gewoon moeite met lopen. Het heeft misschien maar een kwartiertje geduurd en de rest van de dag was het zeurderig. Sinds die dag (23 mei) ben ik wel elke dag misselijk en erg misselijk met vlagen. Als die pijn echt een eisprong was (wat ik dus denk) dan zou het betekenen dat ik a.s. woensdag ongesteld zou moeten worden. Ik heb al een test gedaan omdat ik zo misselijk was maar die was negatief. Is het echt zo dat je pas vanaf je de dag na je menstruatie kan testen?? Kan het niet eerder?..... ben erg nieuwsgierig namelijk, hihi!
Kan iemand mij een beetje helpen??
PS. Ik ben trouwens nieuw hier, vind dit een erg leuk forum, dus dacht: ik zal maar eens lid worden.
Bedankt alvast!

Hoi

Welkom op deze forum.
Ik zou nog even wachten met nog een test. Het kan best zijn dat je vanaf de eisprong 14 dagen erbijop moet tellen. Het kan best zijn dat je nu een wat langere cyclus krijgt. Want als je vorige week woensdag je eisprong hebt gehad dan zou je volgende week woensdag kunnen testen ongeveer. Als je ei is bevrucht dan duurt het nog zeker 2 weken voordag je genoeg hcg hormoon aanmaakt. Dus was het nu zeker te vroeg om te testen. Misselijkheid kan bij de eisprong horen en daar kun je nog wel wat last van houden. Maar direct misselijk worden van bevruchting en zwanger zijn is nog iets te vroeg. Maar wie weet heb je volgende week een positieve test. Ik zal voor je duimen.

groetjes sharine

Hey sharine,

hartstikke bedankt voor je snelle reactie. Ja ik was ook niet verbaasd eigenlijk hoor, van die negatieve test. Maar het was meer dat ik het gewoon vreemd vond dat ik daar zolang al misselijk van ben. Vergat te vertellen dat ik ook meer witte  afscheiding heb als normaal en dat die misselijkheid ook gepaard gaat met kleine krampjes in mijn buik en rug. Maar soms vraag ik me dan wel weer af of ik niet gewoon een beetje last van mijn darmen heb. Ik hoop natuurlijk dat het niet de darmen zijn, hihi!
Misschien is mijn lichaam gewoon in de war doordat ik na 12 jaar pilgebruik ineens gestopt ben. Is ook wat voor te zeggen natuurlijk! Maar ja het zou wel leuk zijn als het zo snel al raak zou zijn, hihi!   Ik ben nog vrij nuchter dus reken er niet op, we zien het wel.
Groetjes

Terug
Bovenaan