misselijk na het afkolven

A

Anoniem

Guest
hallo dames,
ik kolf al mijn bv af maar nu  ben ik als ik 's morgens gekolfd heb enorm misselijk!
ik eet niet van te voren maar ga meteen kolven.....
als ik dan wat gegeten heb na die tijd gaat het weer over maar als ik dan voor de 2e keer kolf (ook nog 's morgens) ben ik weer misselijk!
de rest van de dag heb ik er geen last van. en ik heb het pas sinds een paar weken.
weet iemand wat dit is of heeft iemand hier ervaring mee??
en dan nog een vraagje: ik heb sinds een paar dagen paars/blauwe plekjes op mijn tepels en ze zijn ook gevoelig. ik gebruik nu purelan maar het helpt nog niet echt? weet iemand hier iets van?

groetjes martine
(demi is 11 weken)

Hoi Martine,

Ik word ook vaak misselijk of krijg buikpijn tijdens het voeden zelf. Waar dat aan ligt weet ik ook niet... Ik heb het de ene keer wel en de andere keer niet. Vaak is het wel zo dat als ik het eenmaal heb, het tijdens meerdere voedingen die dag is.

Die plekjes, dat weet ik niet...

Groetjes, Marisa

Hoi,
Ik was ook altijd misselijk.Ik dronk tijdens het voeden zelf ook water.Hierdoor ging bij de misselijkheid weg.En overdag ook genoeg drinken he!!En dan geen koffie en zo maar gewoon water...

Die plekjes weet ik ook niet.Zijn het geen kloofjes??

Groetjes Irene

Bepanthen helpt over het algemeen best goed tegen kloofjes en andere narigheid (muv spruw natuurlijk) op je tepels. Misschien kun je dat gebruiken. Het is ook super creme voor je baby, voor van alles en nog wat geschikt!

Groetjes, Marisa

nou, vanmorgen gekolfd met 3 boterhammen achter de kiezen en een glas aanmaak en nog steeds misselijk! bah, krijg deja-vu's van mijn zwangerschap:)
en over die plekjes: ik gebruik purelan maar echt helpen doet ht niet. vooral de toeschietreflectie is pijnlijk (ik heb een kolf die een toeschietreflexie heeft en dan overgaat op 'zuigen'.
ik wacht het wel af anders maar een lactatiedeskundige zoeken!

groetjes martine

Je kan misschien Vereniging  Borstvoeding Natuurlijk bellen. Die hebben vrijwilligers die eigenlijk altijd bereikbaar zijn. Even naar de website en een telefoonnummer opzoeken. Die kunnen je wellicht helpen! Of misschien kun je wat vinden op de website?

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan