Misselijk na het eten?

Hi dames,

Ik ben nu bijna 29 weken zwanger en heb sinds een week last van misselijkheid, vooral  na het eten.  Al eet ik een bakje yoghurt met fruit en cruesli, ik ben eigenlijk na elke maaltijd misselijk. Herkenbaar?

Ook kan ik sinds een week of 3 veel minder eten, ik krijg snel een hele harde buik, lijkt wel een helm.
Zit mijn maag in de verdrukking?

Thanks!

Groetjes Janneke

Heel veel last van maagzuur hier.... Echt heel vervelend. Enige remedie is heel vaak heel weinig eten, maar ja af en toe een vreetbui en het zuur komt alweer.

Je kindje is nu nog niet ingedaald, dus zit heel hoog en dan heb je eerder een vol gevoel en eerder maagzuur.
En harde buiken heb ik ook, maar vooral als ik te veel gedaan heb en niet vaak na het eten.

groetjes Maris

Ik ben ook veel misselijk, maar heb ook buikgriep gehad dus daar kan het ook aan liggen. Maar ik reageer vooral op vet eten en probeer dat een beetje te vermijden (al is dat heel moeilijk want het is zooo lekker)
Maagzuur ook veel hier vooral na veel suiker. Als ik me zou laten leiden door waar ik last van had zou ik vast niet veel meer aankomen hahaha...geen vet en geen suiker!

Groetjes

bah rot is dat maagzuur he?? Ik had voor mijn zwangerschap nog nooit echt maagzuur gehad, maar weet nu wel wat het is brrrrr

Ik ben nu even niet zo misselijk meer, maar heb idd wel regelmatig van die periodes gehad. Zit wel snel vol, een bord warm eten zoals ik anders at is nu echt te veel.

Ik heb 't vooral ook als mijn maag leeg raakt, of na pittig eten. en ik hik en boer de hele dag door , steeds 1 hikje maar, maar wel heel vaak. En als ik van lig naar zit ga ben ik net zelf een baby, er volgt ongetwijfeld een boer hahahahah bah!

Maagzuur.. vreselijk!

Bij mijn zoontje had ik er vanaf 14 wk enorm last van. Ik geloof dat ik Rennie toen goed sponserde haha..

Het enige wat goed hielp, na alles te hebben uitgeprobeerd wat op internet te vinden was, was.... (zie hier onder)

Tip voor jullie dames met maagzuur;

Eet bv half uur voor het slapen gaan een bakje/bekertje vanille vla. Dit neutraliseert iets en scheelt dus enorm!! Dus na een heftige maaltijd, of als je er last van hebt gewoon wat vanille vla nemen..

Bij mij werkt het érg goed!

Helemaal weg gaat het er niet mee, maar het maakt het wel een stuk aangenamer/dragelijker.

Ik heb er nu pas een beetje last van, maar die brand blus ik dus met vanille vla en dat volstaat vooralsnog!

Nog even volhouden hoor!

Esmé mv Kay en ???

(31 wk zwanger)

Terug
Bovenaan