Misselijk na ovulatie

<p>hallo dames..</p><p>als het goed is heb ik afgelopen week mijn eisprong gehad. Nu ben ik al vanaf zondag met vlagen misselijk en duizelig... </p><p>dit heb ik normaal nooit.. alleen als ik migraine heb. Dit is nu niet het geval..</p><p>heeft iemand hier ervaring mee toevallig?? Zou het kunnen zijn dat dit met de eisprong te maken heeft? Het duurt immers wel al 3 dagen.. vooral als ik gegeten heb en als ik echt iets moet eten heb ik het idee. </p><p> </p><p>Alvast bedankt voor de reacties ?</p>
 
Ik ben ook een keer erg misselijk geweest na mijn eisprong. Ik dacht dat ik zwanger was maar het bleek achteraf door mijn eisprong te zijn gekomen.
Ik ben toen ook zwanger geworden maar of die misselijkheid daarmee te maken had betwijfel ik. Het schijnt wel vaker voor te komen dat je misselijk bent na de eisprong, maar heb het niet vaker bemerkt dan die ene keer dat ik zwanger werd.
 
Hmm ben beneiuwd wat het mij gaat geven dan... begin ook last te krijgen van mijn borsten en de misselijkheid blijft terug komen. Net als de steekjes af en toe en mijn duizeligheid. We zullen binnenkort weten als het iets positiefs mee heeft gebracht 
 
Helaas lijken veel zwangerschap symptomen op de symtomen richting de menstruatie. Enige wat je kunt doen is afwachten. Ik heb ook de ene keer last van alles en de andere keer niet. Niet zwanger helaas tot nu toe (al 1,5 jaar) Je lichaam kan je dus goed voor de gek houden. Toen ik wel zwanger was kreeg ik pas met 6 weken symptomen (2weken na NOD)
 
Hi Vogeltje,
Dat herken ik ook, ik heb dat vaak gehad dat ik misselijk was tussen de ovulatie en menstruatie, dan hoopte ik ook dat het raak was. Overigens duurt het ongeveer 9 dagen voordat een eventuele bevruchte eicel is ingenesteld en pas daarna kan je zwangerschapssymptomen krijgen, dus als je ovulatie meer dan 9 dagen geleden is zou het kunnen natuurlijk :)
Inmiddels ben ik 10 weken zwanger en de zwangerschapsmisselijkheid voelt wel anders en is bij mij pas begonnen in week 7.
 
Terug
Bovenaan