misselijk na vitaminepil

hoi allemaal
ik ben 8 weken zwanger en gebruik vitamines voor zwangere vrouwen elke keer als ik die pil inneem dan wordt ik misselijk en moet dan soms ook spugen.
nu is mijn vraag hebben ,meer vrouwen hier last van en wat kan ik hier aan doen omdat de vitamine toch wel belangrijk zijn voor het kindje.

vriendelijke groet sandy
 
Hallo Sandy,

Ik werd ook misselijk van de vitamines die ik in het begin gebruikte. Het waren die capsules van Etos.
Als je gezond en gevarieerd eet heb je die extra vitamines niet nodig.
Die extra vitamines plas je weer uit namelijk.
Ik ben gewoon overgestapt op die kleine foliumzuur tabletjes en probeer zo gezond mogelijk te eten.

Gr. Nini
 
Heb je al geprobeerd ze op een ander moment van de dag in te nemen. Juist voor of na het eten of er tussen in.
Ik gebruik zelf de davitamon compleet mama, juist omdat ik in het begin niet makkelijk kon eten, vooral geen warm eten (al viel het deze zwangerschap mee). Ik heb er zelf nooit last van gehad.
 
dank jullie wel voor de reactie,

ik heb inderdaad al op verschillende uren de pil ingenomen en juist daardoor kwam ik erachter dat het aan de vitamine lag maar ik ga dan ind. het foliumzuur maar apart halen want gezonde voeding krijg ik genoeg binnen.

nogmaals hartstikke bedankt

groetjes sandy
 
Ik heb dezelfde ervaring als Nini, van de Etospillen werd ik heel erg misselijk. Ik ben overgestapt naar een ander merk, ik weet niet meer wat, het is alweer een tijdje terug. Bij mij kwam het specifiek door de visolie die erin zat. Niet te harden wat er boven kwam....
 
Ik ben de laaste 2 weken ook zo misselijk en dat had ik bij de eerste helemaal niet. Nu ik jullie stukjes lees klopt dit waarschijnlijk ook bij mij, ik slik die pillen van de Etos ook!!! Ga gelijk anderen kopen en kijken of ik dan nog misselijk blijf.

Groetjes,
Deborah
 
Terug
Bovenaan