misselijk na vitaminepil

hoi allemaal
ik ben 8 weken zwanger en gebruik vitamines voor zwangere vrouwen elke keer als ik die pil inneem dan wordt ik misselijk en moet dan soms ook spugen.
nu is mijn vraag hebben ,meer vrouwen hier last van en wat kan ik hier aan doen omdat de vitamine toch wel belangrijk zijn voor het kindje.

vriendelijke groet sandy
 
Maakt het uit wanneer je hem slikt? Op je nuchtere maag is misschien teveel van het goede? Anders een ander merk/type proberen?

Op zich heb je, als je gezond en afwisselend eet, de multivitamine niet direct nodig hoor. Je kunt ook alleen foliumzuur slikken zolang je zo beroerd bent.
 
Hoi hoi,

Ik had precies hetzelfde. Het moment van inname maakte me weinig uit en ook een ander merk vitamine hielp niet. Alleen foliumzuur slikken werkte stukken beter, maar dan wel tijdens de maaltijd.

Hoop dat het voor jou ook werkt! Succes!
 
hoihoi,
fijn dat ik dit lees, alleen niet voor jou natuurlijk Sandy! Maar ik heb het zelfde probleem. voelde me na die pil te slikken zo waardeloos en akelig. nu heb ik m 2 dagen niet geslikt en voel me stukken beter, maarja, kben 31 weken zwanger dus vind t wel belangrijk om te blijven slikken, vooral omdat de verloskundige het me echt aandrong dat ik m vooral blijf innemen. Maar de gevolgen...............
 
hartstikke bedankt voor alle berichtjes, omdat ik het ook wel belangrijk vindt om ze te blijven slikken zit ik te hopen dat het met week 13 beter gaat maar ja ook wel wweer een goed teken dat misselijk zijn ergens in mijn achterhoofd ben ik er wel blij mee dan weet ik in ieder geval dat ik goed zwanger ben,

veel succes allemaal met de zwangerschappen en we blijven er van genieten groetjes
 
Terug
Bovenaan