misselijk opnieuw???

Hoi,

Ik ben nu 27 weken zwanger en sinds een paar dagen heb ik weer last van misselijkheid. Is dit normaal dat dat weer terug komt? Ik hoop van niet want ik was behoorlijk ziek in het begin van de zwangerschap. Hebben er meer hier last van? En ik ben ook een beetje duizelig, niet echt veel maar een beetje licht in het hoofd.

Groetjes Yamila
 
Dat heb ik ook! Nu net op m'n werk nog, kreeg ik ineens een onwijze wegtrekker. Nu gaat het wel weer, maar was echt even heel erg misselijk. Ik weet niet waardoor het komt, dus hopelijk reageert er nog iemand die er meer over weet. Sterkte....
 
ik ben nu 28 weken en ben ook weer misselijk. Heb vooal last van maagzur en daardoor word ik zo misselijk. volgens de vk komt dat doordat de maag nu omhoog word gedrukt en je boven je buik ook dik wordt... ofzo.
 
ik heb t 's nachts, dat ik echt even bij moet komen voordat ik kan opstaan om te plassen. duizelig en misselijk.
ga het toch even bij de vk melden en vragen waardoor het komt. en wat ik ertegen kan doen
 
hoi
ik heb vaak s'nacht als ik opsta, dan wordt ik een beetje misselijk en heb ik een soort van maagzuur aanval ofzo. maar dan drink ik wat warm lauwe melke en dan zakt het wel weer. misschien komt het omdat je maag meer in de verdrukking komt ofzo?
gr. sandy
 
hoe zit het met jullie bloeddruk?? ik had het namelijk ook overgeven en misselijk. bleek mijn bloeddruk te hoog te zijn.

laat het anders even controleren. succes
 
Terug
Bovenaan