Misselijk, pijn met plassen!!

Hoi dames,

Nou net een potje ingeleverd bij de huisarts, denk dat ik een blaasontstekeking heb. Moet 100x plassen op de dag. Lang leve de zwangerschap! zei de assistente.
Zodra ik ook maar in de auto zit begint de misselijkheid.

Maar ben verder super blij! 1 maart naar de vk ben de dagen al aan het aftellen ;-)

liefs Chantie

Hoi Chantie,

Kan het zijn dat je net zwanger bent en dan ook al last hebt van blaasontsteking? Ik ben namelijk overtijd en moet steeds heel veel plassen en heb pijn bij het plassen of is het raar dat ik dat vraag?!

Hopelijk is het bij jou snel over en veel succes bij je eerste afspraak bij de vk!

Liefs Victory

hey meiden

pijn met plassen duid idd meestal op een blaasontsteking. zeker omdat jullie allabij nog erg pril zijn (kan dus niet zijn dat je baby tegen je blaas aan lopt te schoppen)
goed van je dat je dat even na laat kijken bij de huisarts.

victoy, ik adviseer jou t zelfde.
blaasontsteking heeft inprinciepe niks te maken met zwanger zijn ( in je zwangerschap ben je alleen vatbaarder voor ontstekingen en infecties daar beneden)
dus oo kvoor jou geld, even je urine bij de huisarts afgeven.

allebij succes ermee. hopelijk is het snel over.

en chantie... succes bi jde vk 1 maart :D

liefs, do
mama van nathalia, over morgen 2 jaar
en morgen 23 weken zwanger van onze 2e meid

Pijn bij plassen duid idd op blaasontsteking - overigens kun je wel in het begin meer moeten plassen onder invloed van de hormonen. Ik had het juist meer in het begin en nu bij 20 weken haast niet meer. Dat zal straks wel weer veranderen als hij idd meer tegen mn blaas aan gaat schoppen ;-)

Ik had in de 35e week van mijn zwangerschap een blaasontsteking, maar had juist geen pijn bij het plassen. Het schijnt dat een blaasontsteking tijdens je zwangerschap anders aanvoelt dan als je niet zwanger bent.
Ik herkende het aan heel erg vaak moeten plassen en pijn in de lies.
Maar ik dacht eerst dat het vele plassen kwam door de beeb en de pijn van het indalen. De vk tipte me. anders had ik er mee blijven rond lopen.

Groetjes, Petra
Mama van Thijs, 6 weken en 1 dag.

Hoi Meiden

Veel plassen schijnt ook door HCG hornmoon te komen in t begin.
Ik heb ook veel last van me blaas maar geen blaasontsteking.
Drink elke dag glas cranberry sap.
Sterkte ermee

Hoi dames,

Nou geen blaasontsteking maar een schimmel infectie (lekker smakelijk)
Heb nu 3 grote pillen gekregen deze moet ik 1 per dag voor het slapen gaan inbrengen. Wat een helse nacht hierdoor gehad, heb om 1 uur vannacht de huisartsenpost gebeld had het gevoel dat alles wegbrandde. Nou flink daarna met yoghurt gaan smeren en dat hielp gelukkig. Het was wel zo;n lief vrouwtje aan de telefoon.
Maar ze zei dat dit normaal is en dat veel zwangere vrouwen hier last van hebben. Een wat verminderde weerstand.
Maar slik nu wel elke ochtend een cranberry pilletje.

liefs Chantie

Terug
Bovenaan