Misselijk & Spugen iemand tips?

Hoi Allemaal,

Ik zal me even voorstellen ik ben Lindsay 21 jaar en nu 7 weken en 5 dagen zwanger.
Ik ben nu al 4 weken alleen maar misselijk en ontzettend aan het spugen.
Al contact gehad met mijn verloskundige en mijn huisarts die heeft mij zetpillen gegeven en een zoutoplossing zodat ik niet naar het ziekenhuis hoefde voor een infuus. Het spugen is inmiddels al 2 dagen opgehouden maar de misselijkheid blijft.
Heeft iemand nog tips om de misselijkheid een beetje te verminderen ?
Ik heb echt vanalles al gegeprobeerd het enige wat tot nu toe een beetje helpt is lauwe cola light maar op mijn nuchtere maag vind ik dat niet fijn hihi.

Groetjes
Lindsay
 
rustig opstaan
eerst effe op de rand van je bed wakker worden en niet te snel opstaan
crackers werkten ook altijd goed bij mij
ik heb bij mijn 2 kinderen ook dit gehad (behalve het overgeven dan )maar misselijk was ik wel
1 halve cracker ken al best helpen
 
Ik heb altijd begrepen dat gewone cola helpt tegen misselijkheid en niet de light-versie. Mijn moeder moest dit ook drinken tijdens haar chemo, maar dus gewone. En ze hoefde het ook niet perse lauw of op nuchtere maag te drinken.
Veel sterkte, Judith
 
bouillion helpt bij mij erg goed. 's morgens een biscuitje met water en in de loop van de dag een paar keer bouillion. Dan wel met kleine hoeveelheden poeder anders is het zout niet goed voor de bloeddruk!
Heb ook vsm druppels gebruikt, is geen wondermiddel maar haalt de scherpe kanten eraf. Oh ja, kauwgom helpt heel goed, kost handen vol geld aan de verpakkingen die ik lekker vind, maar als het helpt......VK vond het allemaal geen bezwaar!

Sterkte
ps misschien positief/negatief, maar het begint bij mij nu echt te minderen (vandaag 14 weken...)
 
Ik ben ook mega misselijk geweest, tip van de huisarts was kopje thee met beschuitje in de ochtend en zo gezegd zo gedaan en echt werkt super. en idd rustig op staan.
 
Al deze dingen al zo vaak geprobeerd, werkt bij mij allemaal voor geen meter, en ook k spuug me leeg en kom geen meter vooruit zo moe/misselijk ben ik, en zit pas in de 5e week.....t houdt ooit weer op zegt men; over max 35 weken ahahahha
 
zo is het, positief blijven ahum......
Hier ook kopje thee en biscuitje in de ochtend...bleeehhhh. Een half uurtje gaat het goed, en dan komt het in volle glorie terug.
Hoe meer tips, hoe meer we kunnen proberen wat bij jezelf werkt!!!
 
Terug
Bovenaan