misselijk tijdens de zwangerschap.

Hallo,
Ik hoop binnenkort zwanger te worden van een derde kindje maar ik ben tijdens mijn twee eerdere zwangerschappen 7 weken ziek geweest, ik moest 24 uur per dag overgeven en kon nog geen paar slokken water binnen houden, er schijnen toch wel middelen te zijn om dit te voorkomen of te beperken heeft iemand hier ervaring mee laat het me dan alsjeblieft weten.

 
Hoi,

Ik denk dat het heel moeilijk te voorkomen is,Ik ben namelijk nu in de 14e week en ik ben helemaal niet misselijk geweest of wat dan ook.
Ik heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes gehad.
Ik ontbijt altijd in de ochtend en ik ben veel blijven bewegen, misschien dat dat helpt.
Veel sterkte!!!(misschien heb je hier niks aan, maar ik bedoel te zeggen dat het per zwangerschap anders kan zijn.
Het zou alleen maar mee kunnen vallen nu).
groetjes van Patricia
 
Hoi,

Ik ben zelf 16 weken misselijk geweest, en flink afgevallen van het spugen. Ik kreeg van de huisarts toen emesafene tabletten en die hebben goed geholpen, vraag anders eens aan je verloskundige of huisarts als je weer zo misselijk wordt!

succes, Trudy
 
hoi,
Ik ben inmiddels op de helft van mijn zwangerschap van ons derde kindje. Bij de andere twee ben ik ook misselijk geweeest, bij de tweede ook 24 uur per dag 5 maanden lang, ik heb er niets voor gebruikt toen, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen, Maar wat ik wilde zeggen is dat ik nu bij de derde helemaal geen last heb gehad van misselijkheid, dus het hoeft niet te betekenen dat je de volgende zwangerschap weer misselijk zult zijn.
Ik wens je veel succes toe!!! Groetjes.
 
Ik heb een tip waar je tenminste echt iets aan hebt: zuurtjes.
Zelf heb ik de suikervrije van Sula.
Die kun je kopen bij AH of Konmar.
Werkt als een trein !!

Succes. Esther
 
hoi
ik ken het! ik heb vanaf 7wk tot ongeveer 12 wk alles bij elkaar gebraakt.
ik heb toen zetpillen gekregen emesafene, speciaal daarvoor en werkt goed. maarjah veel doe je er niet aan. want je kan geen weken die zetpillen pakken.
succes ermee
 
Ik wil even alle 5 de meiden die op mijn oproepje misselijk tijdens de zwangerschap gereageerd hebben hartelijk bedanken, het was voor mij de eerste keer en ik vond het heel bijzonder dat jullie de moeite namen jullie eigen ervaringen te delen en advies te geven, heel lief dank je wel, groetjes Mireille
 
Terug
Bovenaan