misselijk van geurtjes

Hallo,

Ff een vraagje, ik word heel erg misselijk van elke geur die ik ruik. Ik ben nu 4.5 week zwanger en ik hang van elke geur boven het toilet. Of het nu een etens geur een schoonmaak geur is of de geur van een stofzuiger, ik kan er niet tegen. Heeft iemand hier misschien tips voor wat je er aan kan doen, want ik word erg slap van al dat gespuug. Alvast bedankt,

Groetjes Dennondy.

Ik had er in het begin van mijn zwangerschap ook last van. En eigenlijk het enige wat hielp was naar buiten gaan om een luchtje te scheppen. Je kan ook je huisarts vragen of die een middel tegen misselijkheid hebt, maar dat heb ik niet gedaan, omdat ik altijd huiverig ben met medicijnen en zwangerschap

Hoi,
Ik kan je alleen maar een hart onder de riem steken, dat ik hier ook last van heb. In het begin was het bij mij heel erg en pas na 20 weken is het minder geworden, maar ik ben nu 37 weken en ik ben nog steeds heel gevoelig voor geuren, maar hoef gelukkig niet meer over te geven. Ik heb geen remedie hiertegen gevonden, buiten zo min mogelijk proberen te ruiken (haha).
Birgit

Hoi,

Ik heb dit ook vrij erg gehad, en de hele zwangerschap door.
Soms een paar weken wat minder, maar nu op het eind is het
ook weer erger geworden. Tis echt vervelend, maar weinig aan
te doen. Probeer sterke geuren zoveel mogelijk te vermijden,
voor zover dat kan. Als iemand nog ene tip heeft, hoor ik dat
ook graag.

xx Syrah

Terug
Bovenaan