Misselijk van parfum, zeep, shampoo ect?

Hoi meiden!

Ik ben inmiddels 10 weken zwanger en kan al weken geen geurtjes verdragen.
Heb alles van neutral gehaald maar zelfs dat ruikt voor mijn idee nog.
Zijn hier nog meer vrouwen die dat herkennen en hoe gaan jullie hiermee om?


Groetjes!
 
Oh bah! Ik had dat met rode ui, kots misselijk als ik het al zag op tv dacht ik het al te ruiken en proeven ook als ik eraan dacht wat natuurlijk heel vaak was want je denkt altijd aan dingen waar je niet aan mag denken en die rottige mcdonalds en pizza reclames elke 10 min werkte niet mee. Jammer genoeg valt er niet veel aan te doen behalve de kwaaltjes uitzitten ? veel sterkte meid! Ik hoop dat je er snel vanaf bent want grappig genoeg is het altijd ineens over ? 
 
 
Ja! Hier had ik zo'n mega last van tot ongeveer 16 weken zwangerschap. Echt... mijn vriend mocht ook niets meer opspuiten of ik zou al over m'n nek gaan.... helaas kon ik er geen oplossing voor vinden... het werd na die welen wel gelukkig een stuk minder. Inmiddels 36 weken zwanger en enooooorm last van het zuur en ook dat wordt versterkt dooor sterke luchten..... het is dus weer even afzien.....
 
Ik ken dat gevoel! Wordt misselijk van mijn eigen parfum dat ik al jaren gebruik. Van luchtverfrissers wordt ik ook zo misselijk. Geur van eten valt gelukkig mee. Ben sowieso de hele dag door misselijk, hoop dat het snel over is. Nu gemberthee aan het proberen, hopelijk helpt het. Heel veel sterkte
 
Ik ken dat gevoel! Wordt misselijk van mijn eigen parfum dat ik al jaren gebruik. Van luchtverfrissers wordt ik ook zo misselijk. Geur van eten valt gelukkig mee. Ben sowieso de hele dag door misselijk, hoop dat het snel over is. Nu gemberthee aan het proberen, hopelijk helpt het. Heel veel sterkte
 
Terug
Bovenaan