misselijk, wie heeft tips?

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik ben Karin, 26 jaar. Ik heb afgelopen 1 1/2 jaar 2 missed abortions gehad en ben nu voor de 3e keer zwanger. Morgen heb ik mijn eerste echo en daaruit zal moeten blijken of het deze keer wel goed zit. Ik zou nu zo'n 6 1/2 week moeten zijn.
Hoewel ik de eerste twee keer ook wel rond de 6 weken misselijk werd heb ik nu het idee dat het nog een stuk erger is. Ik eet wat voordat ik opsta, ik drink thee getrokken van gember, neem een paar slokjes cola, eet de hele dag door kleine beetje, maar ik blijf misselijk en ben wat trillerig. Heeft iemand nog andere tips om de misselijkheid tegen te gaan?

Groeten,

Karin

hallo Karin
erg vervelend die misselijkheid, ik heb de gouden tip nog niet gehad,er schijnt een medicijn te zijn wat je kan aanvragen bij je huisarts. zelf ben ik acupunctuur aan het proberen. succes ermee! Lia

Inderdaad even overleggen met je dokter die kan misschien wat helpen..

Hoi Karin,

Ik ben ook de hele dag misselijk en ook alles geprobeert.
Maar toch even een recept uitlaten schrijven bij de huisarts.
Het zijn pilletjes die getest zijn dus die mogen we gebruiken.
4 keer per dag mag ik ze innemen.
Helpen echt goed.
Dus even naar de huisarts voor een recept

Groeten Wendie

Hoi Karin,

Ik ben zelf de eerste weken ook ontzettend misselijk geweest...
Bij mij hebben de zwangerschaps granules van VSM goed geholpen.
Hopelijk helpt het bij jou ook!

Groetjes,
Visje

Hoi!

Ik ben ook vreselijk misselijk, kan niks doen of sta te trillen op mijn benen en word draaierig en erg misselijk. Nu heb ik vakantie dus gaat het nog wel, maar zie er erg tegenop om weer te gaan werken.
Ik ben net bij de vk geweest en die adviseerde 3 dingen
* groene appels eten
* thee van gember
* citroen uitpersen en aanlengen met een glas water
En als dat niet helpt mag ik langs de HA voor medicatie.
En als het volgende week niet beter gaat moet ik mezelf ziek melden op mijn werk.

Hopelijk kan je er iets mee, ik ga het wel uitproberen.

Liefs, Larissa

Terug
Bovenaan