Misselijk/ziek, tweeling?

Ik ben nu bijna 9 wk zwanger en ben vanaf de eerste week erg misselijk, ziek, enorm moe,  licht in m'n hoofd en soms wat duizelig. Kortom ik ben alles behalve lekker. Ik geef niet over, maar wel kolhalzen en soms wat gal. Bij mijn eerste had ik dit helemaal niet. Nu had ik vorige week een echo en nu blijkt dat ik misschien zwanger ben/was (ivm bloeding)  van een tweeling. Een was goed te zien en hartje klopte gelukkig en  het    andere wat ze zagen (en niet zeker wisten of het een 2e zwangerschap was)  was slecht te zien maar daar krijg vanmiddag meer zekerheid over. Dan heb ik weer een echo.


 
Heeft iemand dit ook?


 
Liefs
 
Hoi!

Ben gellukig niet misselijk geweest in het begin van de zwangerschap maar het hoeft niet perse een tweeling te zijn, Kan wel..... Maar elke zwangerschap is anders en moet je eigenlijk niet vergelijken met een vorige.

Succes en strekte!

Ester
 
quote: Kretzer schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2008 12:26:54'));


Ik ben nu bijna 9 wk zwanger en ben vanaf de eerste week erg misselijk, ziek, enorm moe,  licht in m'n hoofd en soms wat duizelig. Kortom ik ben alles behalve lekker. Ik geef niet over, maar wel kolhalzen en soms wat gal. Bij mijn eerste had ik dit helemaal niet. Nu had ik vorige week een echo en nu blijkt dat ik misschien zwanger ben/was (ivm bloeding)  van een tweeling. Een was goed te zien en hartje klopte gelukkig en  het    andere wat ze zagen (en niet zeker wisten of het een 2e zwangerschap was)  was slecht te zien maar daar krijg vanmiddag meer zekerheid over. Dan heb ik weer een echo.


 
Heeft iemand dit ook?


 
Liefs

Hoi,

Ik heb een tweeling van anderhalf. Bij die zwangerschap was ik totaal niet misselijk, ik had alleen maar heel veel honger. Wel ben ik lang moe geweest. Maar verder voelde ik me goed.

Nu ben ik weer zwanger, dit keer van 1. De kwaaltjes zijn hetzelfde, dus weer veel honger, alleen merk ik dat ze nu al minder erg worden. Ik ben nu 9 weken en de vorige keer had ik er wel tot 20 weken last van.

Veel sterkte bij je echo vandaag.

groetjes,
Martine
 
ben zwanger geweest 11 weken van een tweeling. hartjes zijn met 8 weken gestopt helaas maar al die tijd geen last gehad van misselijkheid(gelukkig) wel vermoeid en al snel een buikje..

iedere zw schap is anders zegt men en denk dat dat bij jou ook zo is. sommige dingen kun je vergelijken andere niet..

toy toy
 
 Ik ben ook mega-misselijk en duizelig...heb al een aantal keren overggeven, maakt niet uit waar, ook midden op straat...bij de vorige zwangerschap had ik dit niet zo extreem, dus nu wel een tegenvaller...duim dat het overgaat...heb 27 augustus een echo, dus of het 1 of 2 zijn, geen idee....
 
hoi hoi,
spannend hoor!!! wanneer krijg je weer een echo?

ik ben 6 mei bevallen van mijn meisjes. ik was wel erg misselijk, maar niet dat je zegt juist erger dan bij 1 kindje. binnen mijn forumclubje was ik het minst misselijk. heb ook niet 1 keer gespuugd of zo. de misselijkheid was ook met 9 weken al over. wel heb ik de eerste 2 maanden heeeel veeeeel geslapen. thuis van werk en meteen op de bank in slaap vallen, dan ff eten en naar boven en verder slapen. ik paste met 7 weken al niet meer in mijn broeken.

succes ermee!

Petra
 
hoi
ik weet sinds 4 weken dat ik zwanger ben,vanaf 23 juni had ik mijn laatste menstruatie dus vermoed dat ik  nu ongeveer  6 weken zwanger ben.
2 september hebben we de eerste echo.
helaas ben ik sinds gisterochtend erg misselijk en niet alleen in de ochtend.
we wachten de 1e echo af,maar ik hoop toch echt dat ik snel van die misselijkheid af ben..
 
Terug
Bovenaan