Misselijk... zou het..??

A

Anoniem

Guest
Ik ben vanaf gistermiddag ontzettend misselijk en voel het onder in mijn rug. Het was net alsof ik ongesteld moest worden, alleen gebeurd er dus niks tot nu toe. Toen dacht ik, zal wel iets verkeerds hebben gegeten, maar ja, na 2 dagen zou dat dan toch minder moeten zijn. En dus niet. En mijn maag knort gewoon van de trek, terwijl ik eigenlijk geen hap door mijn keel krijg. Zou het dan toch.....???
En, kan ik iets doen om de misselijkheid te verminderen? Heeft iemand hier ervaring mee??

Groetjes Nada

Hoi Nada,

Wanneer is dan je Nod?
Als je overtijd bent zou het best wel kunnen natuurlijk.

Succes liefs Bibbi

Hoi Bibbi,

Mijn NOD is a.s. dinsdag. Ik had net op een site gelezen dat je een week na de bevruchting misselijk kon worden. Dat zou dan precies kunnen kloppen. Maar ja, wat is nou waar? Ik denk dat het toch wachten wordt , en hopen dat de misselijkheid niet al te veel aanhoudt.

Groetjes Nada

Hoi Nada,

Mijn Nod is ook dinsdag en ik heb ook nogal wat kwaaltjes die ik nog niet eerder heb gehad.
Ik ga hard voor je duimen.

Liefs Bibbi

Hoi Bibbi,

Bedankt, ik zal ook voor je duimen. Zo gauw ik iets weet zal ik het laten weten.

Groetjes Nada

Hoi Bibbi en Nada

Ook ik heb last van verschillende kwaaltjes. Leef dus als een gek met jullie mee. Ik ben idd al een aantal dagen misselijk (moet er niet aan denken dat dat blijft....) en wat gerommel in mijn buik. Ook heb ik last van een zeurende hoofdpijn, en mijn intuitie lijkt op hol geslagen........... ben al bijna kleertjes aan het uitzoeken. Is natuurlijk niet goed want zegt niks, maar word behoorlijk ongeduldig. Mijn nod is denk ik rond 14 augustus, maar denk dat ik iets eerder ga testen, want volgens mij was mijn ei al vrij vroeg........

Spannend hoor,
veel succes, liefs wondernetje

Terug
Bovenaan