MISSELIJK

Hoi meiden,

Ik ben misselijk !!!! Bleh !!!! Gisteravond in bed had ik er al wat last van. Mijn mannetje lag weer fijn te gloeien als een kacheltje, te snurken als een kettingzaag en knarsetanden..... Te goor voor woorden !!! Dus ik vannacht om 0.30 maar op het logeerbed. Nog steeds geen fijn gevoel in mijn maag.

Vanochtend om 4.45 ging de wekker, ik moest om 6.00 beginnen. Ik moest eerst mijn benen nog scheren i.v.m. dragen van korte broek. Dat duurde alweer langer dan dat de bedoeling was. Dus geen tijd meer om te eten. Verder alleen geen last van mijn maag meer. Om 8.00 hebben we eerst wat gegeten. Later om 11.30 hebben we weer gegeten. Nadat we de lunch ophadden, moest ik in de spoelkeuken helpen. En heet daar !!!! Ik moest een partij boeren en dat nare gevoel in mijn maag was ook weer terug. Dus het was ook geen hongergevoel. Ik heb echt het idee dat als ik een boer laat, de hele lading zo mee komt. (SORRY VOOR DE SMERIGE DETAILS!!!!)

Vanmiddag kwam ik thuis om 15.45, niets aan de hand. Een uurtje later, nu dus ook, weer hartstikke K*T gevoel in mijn maag. Ik ben buiten dat ook onwijs moe, kan ook komen door de gebrekkige nachten. Ik wordt er gek van. Ik heb dus besloten dat ik morgenvroeg samen met mijn mannetje op sta, en dan ga testen. Dan zullen we wel zien. Ik heb morgen mijn NOD. Is het niet te vroeg om te testen ??? Andere keren heb ik elke keer een paar dagen gewacht. Alvast bedankt voor de reacties. Ik ga zo eerst even eten. Als ik het naar binnen krijg !!!!

Veel liefs Biaggi

Neeeeeeeee!!!! het is niet te vroeg ,ik houd het niet meer.

maar je moet het zelf weten, hoor.
Ik hoop dat ik je over zeg 10 minuten mag toevoegen aan de
april-moeders-lijst, je maakt het deze maand wel spannend zeg!

succes liefs Jeanette

hoi,

jeetje zeg wat spannend,
dit lijkt wel erg op zwanger zijn zou je zeggen toch!
nou we horen het morgen vroeg waarschijnlijk wel.
groetjes debra (alvast heel veel succes)

O gelukkig, je doet het morgen al, hoeven we in ieder geval niet tot zondag in spanning te zitten (zoals je ons eerst had belood!)
Nou succes joh, hoe laat lezen we de uitslag??

Liefs, el.

hallo biaggi

ik zal weer voor je duimen hoor maar het klinkt nu echt wel heel erg goed vooral dat boeren komt mij zo bekend voor en het sávonds in bed misselijk zijn ook.
ik hoop het zo voor je zal morgen gelijk lezen.
groetjes tijger

ik hoop het echt voor je,zou geweldig zijn!!!
Ik wil niet alle hoop de bodem inslaan maar het is wel zo dat er op dit moment in het midden van het land een buikgriep heerst.Laten we hopen dat dat het niet is.
Spannend weer he?!

Terug
Bovenaan