misselijk

A

Anoniem

Guest
gistere avond was ik misselijk en had heel veel last van me ei,toen ik vanmorgen ging tempen was het 36,8 en nog steeds misselijk.maar dat had ik de vorige maand niet,maar ik moet erwel bij zeggen dat ik vorige maand maar 2 dagen ongi was inplaats van 5 dagen,toch een beetje vreemd.vandaag is me eisprongdag en heb nu weer kramp aan de rechterkant en gistere aan de linkerkant,ik weet wel dat het normaal is dat het zo gaat,maar misselijk erbij nee dat heb ik nog niet meegemaakt....ik durf dus eigelijk gezegd geen test te gaan halen want ben bang dat ik hem weer voor jan met ze korte achternaam heb gehaald,,,,,nou meiden wat zouden jullie doen als je in mij schoenen zou staan.dikke knuffies pepe(mercedes) ps geef me ff raad.

Pepe,

wat balen dat je missleijk bent, maar testen heeft nog geen zin denk ik zo, want je eisprong is echt net geweest toch? En je NOD duurt nog effies.

Kan je niet misselijk zijn door het gebruik van Clomid? Het heeft in ieder geval invloed op je hormonen.

Ik wens je veel sterkte met afwachten, en hoop dat je over twee weken een positieve test hebt.

Kus
Miep

ik denk niet dat het van de clomid komt want heb dit nog niet meegemaakt.maar het gekke is wat ik al eerder schreef,dat ik vorige maand maar 2 dagen ongi ben geweest inplaats van 5 dagen dat is toch raar,en was het weekend bij me ouders.na een tijdje zei me ma kind wat staan je ogen vreemd.en dat zei ze namelijk ook toen ik van me zoon zwanger was.dus ik ga het nu een beetje vreemd vinden.maar ja ik zie het allemaal wel weer,ik heb zoiets als het eind van de week nog zo is die misselijkheid ga ik me gyn maar ff bellen. ps hoe is het trouwens met jou buikie gesteld ik vergeet het steeds aan je te vragen.nou dikke knuffies weer van pepe

Vorige week had ik veel buikpijn. Stukje spanning en het vele autorijden denk ik. Ik ben in tegenstelling tot bij de zwangerschappen van mijn twee kids totaal niet misselijk. De borsten voel ik wel. Het is allemaal een beetje onwerkelijk en ik zal blij zijn als ik eenmaal dat hartje heb zien kloppen.

Toch voel ik me vrij relaxed. Gisteren zei een kennisje van mij dat ik er zo stralend uit zie, en dat is natuurlijk leuk om te horen. Mijn gezicht is echt één van een blozend tienermeisje. Zelf zie ik het ook.

Voorlopig houden we het nog even voor ons. Heb (nog) geen zin in bemoeienissen van (schoon)moeders en schoonzussen.

Kortom hier gaat alles prima.

Vreemd dat je menstruatie zo kort was. Je zou haast gaan denken... Meid vervelend he dat je keer op keer zoveel geduld moet hebben. Hoe oud is jouw zoontje nu, en werd je van hem wel gemakkelijk zwanger?

Kus Miep

ja werd van me zoon wel makelijk zwanger,ik was toen 22 jr en van me dochter 33 en een oud,dus heb een zoon van 15 en een dochter van 4.dus kan je wel nagaan hoe oud ik nu ben,ja,ja 37 jr.dit zijn kindere uit een eerder huwelijk (een klote huwelijk kan je wel zeggen,maar daar wilde ik het maar niet over hebben ik ben nu super gelukkig met me huidige mannetje waar ik alweer 2 jaar mee ben getrouwd.ik ben blij voor je dat het zo goed gaat en dat je erg benieuwd ben naar de eerste hartslag.mooi is dat he om het voor het eerst te horen,ik weet nog wel toen ik het voor het eerst hoorde ging ik huilen maf he maar ja het is toch weer een nieuw leven wat je in je draag..over die twee dagen ongi ik ga morgen toch ff me gyn bellen als ik nog misselijk ben knuffies weer van pepe.

Ik heb ook twee kids uit een vorige huwelijk. Vind het wel vreemd hoor om een kind te krijgen met iemand anders. Wel heel erg leuk, het is echt een kadootje, had niet gedacht ooit nog iemand te vinden met wie ik het aan zou durven.

Heeft jou man ook kinderen uit een eerdere relatie? Mijn man niet. Het is dus allemaal nieuw voor hem.

Kus
Miep

nee mijn man was nog nooit eerder getrouwd geweest,dus het is helemaal nieuw voor hem allemaal.hij kan het heel goed vinden met de kids.hij is 3 jaar jonger dan ik maar daar voel je niks van toch.toch was hij eerst bang dat het aan hem lag.maar we hebben een samenlevings test gedaan en hij had als het ware super zaadjes en met mij was ook alles ok.zelf denk ik dat het komt dat we te graag willen.maar wat ik al eerder vertelde ik geef niet zomaar op hoor....eigelijk is het gek dat je meestal in een tweede relatie hoort dat het wel goed gaat heb jij dat ook zo ondervonden ok ik hoor het allemaal van je..knuffies van pepe.

In deze leeftijd maakt drie jaar ouder of jonger toch niets uit. En er zijn zat mannen die ouder zijn, die wat verstand betreft nog op de kleuterschool bivakkeren.

Tuurlijk geef je niet zomaar op, kids zijn geweldig en eentje van jullie samen erbij is toch fantastisch. Ik duim dan ook voor jullie.

Wat betreft een tweede relatie.
Voor mezelf kan ik wel zeggen dat ik geleerd heb van mijn vorige relatie, en ook bij mijn man zie ik een enorme bereidheid om te knokken voor een goede toekomst samen. Toch hebben we allebei schrammen opgelopen die doorwerken in wie we nu zijn en hoe we op dingen reageren. Soms zijn we allebei zo ontzettend onzeker.

Ook mijn man (we zijn (nog) niet getrouwd, maar hij is toch echt mijn man) en de kids kunnen het goed met elkaar vinden. En dat is heel fijn om te zien. Geeft een goed gevoel. En als we straks samen een kindje hebben, verwacht ik gewoon dat hij een goed, lieve leuke vader zal zijn.

Kus
Miep

Terug
Bovenaan