misselijk

A

Anoniem

Guest
hoi meiden.

ik heb mijn NOD 23 augustus.
maar ben vandaag al de hele dag misselijk.
gisteren na het eten was ik eerst aan de diaree niet een zwangerschaps teken lijkt mij haahah.
en daarna moest ik een beetje overgeven.

kan je nu al tekens hebben?.
mijn borsten doen een beetje zeer maar dat heb ik elke maand wel.
de vorige maand was ik 2 dagen overtijd.

gr lineke

Hoi Lineke,

Als je geklusd hebt, is het altijd mogelijk dat je zwanger bent. Maar je klachten, zoals je die omschrijft, lijken erg op de klachten die ik heb (gehad). Misselijkheid gepaard met spugen (vooral 's ochtends) en diarree.  Dat duurde op een gegeven moment wel erg lang, dus heb ik een test gedaan.  Die was negatief. Na het nog een week aan te kijken ben ik maar 's naar de huisarts gegaan en die vroeg meteen of ik misschien zwanger was(niet dus), alleen kon ze die diarree niet helemaal thuis brengen. Na bloedonderzoek en een ontlastingkweek bleek dat ik een bacterie opgelopen heb ( om precies te zijn de Giardia bacterie, die komt vooral voor bij kinderen in ontwikkelingslanden(!!!????) en wordt verspreidt via water en ik ben niet eens in het buitenland geweest).

Nu dus een antibiotica kuur, terwijl ik nu toch echt wel denk dat ik zwanger ben...maar ja, anders kom ik er nooit vanaf, want ik loop er nu al zo'n maand of drie mee.

Dus als je negatief test...ff langs de huisarts, kan je een hoop ellende besparen.

Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar ik wil je toch op deze manier erop attend willen maken dat het ook iets minder fijns kan zijn dan een zwangerschap.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en mocht je niet zwanger zijn , dat je je snel weer wat lekkerder voelt.

Liefs Olivia

Hoi Lineke,

Als je geklusd hebt, is het altijd mogelijk dat je zwanger bent. Maar je klachten, zoals je die omschrijft, lijken erg op de klachten die ik heb (gehad). Misselijkheid gepaard met spugen (vooral 's ochtends) en diarree.  Dat duurde op een gegeven moment wel erg lang, dus heb ik een test gedaan.  Die was negatief. Na het nog een week aan te kijken ben ik maar 's naar de huisarts gegaan en die vroeg meteen of ik misschien zwanger was(niet dus), alleen kon ze die diarree niet helemaal thuis brengen. Na bloedonderzoek en een ontlastingkweek bleek dat ik een bacterie opgelopen heb ( om precies te zijn de Giardia bacterie, die komt vooral voor bij kinderen in ontwikkelingslanden(!!!????) en wordt verspreidt via water en ik ben niet eens in het buitenland geweest).

Nu dus een antibiotica kuur, terwijl ik nu toch echt wel denk dat ik zwanger ben...maar ja, anders kom ik er nooit vanaf, want ik loop er nu al zo'n maand of drie mee.

Dus als je negatief test...ff langs de huisarts, kan je een hoop ellende besparen.

Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar ik wil je toch op deze manier erop attend willen maken dat het ook iets minder fijns kan zijn dan een zwangerschap.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en mocht je niet zwanger zijn , dat je je snel weer wat lekkerder voelt.

Liefs Olivia

??????????? sorry. per ongeluk 2 x geplaatst.

Liefs Olivia

hoi Olivia.

bedankt voor je reactie.
maar denk dus nu dat het eten mij niet goed is gevallen.
gisteren ben ik ongi geworden helaas.
dus volgende ronde.

ook vervelend hoe het met jou gaat zeg.
maar ben jij nu ook overijd?

gr lineke22

Hoi,

Jammer joh!! Toch een tegenvaller he!? Met mij gaat het nu wel iets beter gelukig. Ik ben nog niet overtijd, mijn NOD is 28 aug dus nog een weekie wachten.

Wat me opvalt aan mezelf is dat ik ineens veel vaker moet plassen, opgezwollen gevoel in mijn buik, gevoelige onderrug en vanmorgen na het vrijen wat (innestelings-)bloed verloren. En verder op de juiste tijden geklusd natuurlijk.

Maar ja, volgende week weten we meer en laat ik het zeker aan iedereen weten.

Liefs Olivia

hoi

wat je zei dat je op viel veel  vaker moet plassen, opgezwollen gevoel in  je buik.
dat had heb ik ook al een tijdje dat ik veel vaker moet plassen en een week geleden was mijn buik een beetje opgezwollen.
maar ja toch verlies ik bloed.
maar ik verlies niet veel boled maarja.
soms ook allemaal zo lastig.

liefs lineke

Terug
Bovenaan