misselijk

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik zit nu in week 3 en ben sinds gisteren misselijk. echt vervelend is het vooral met werk. Telkens ook gas opboeren (beetje onsmakelijk).
Zit nu in ronde 2 en ronde 1 was ik 3 weken overtijd, weet dus niet wat ik nu kan verwachten. Denk ook niet dat ik nu al zwanger ben, das wel heel snel.
Of het is weer dat irritante ontpillen waar ik nu echt gestoord van wordt.

Wie kan me helpen??
Groetjes Marjolein

Hoi Niek

Is het niet nog veel te vroeg voor een test, ik heb mijn nod nog niet.Het kan natuurlijk ook een buikgriepje zijn.
Ik wacht nog maar even.
Groetjes Marjolein

Hai Marjolein26

Ik heb dat dus ook dat ik zo misselijk ben en het gevoel dat ik steeds boeren moet laten. Mijn nod is ong. deze week / weekend, ik weet het niet precies want het is wisselend. Vanochtend was ik te laat om te tempen, mar de temp was wel weer om hoog gegaan. Dus wat dit nu weer is? Nou ja moet niet te veel hoop hebben, ik wacht wel af. Jij veel sterkte toegewenst.
veel liefs Wies

Majolein: Hai, het is inderdaad te vroeg om te testen, je kan beter wachten tot je NOD of een weekje daarna. Ik wens je veeeel succes

Wies: Jij ook heeeel veel succes

Wanneer hebben jullie je NOD?

Lfs Niek

Hallo

Mijn NOD is morgen over een week, of donderdag over een week. Ligt er aan of ik begin met tellen bij het bruinverlies of bij het rode bloedverlies.

Vanochtend weer even misselijk, nu gaat het wel. Wat ik wel heb is wat meer pukkeltjes en ik ben ontzettend allergisch geworden, mijn handen zitten onder de rode bultjes. Wordt er gek van vooral met werken. Dus wat dat nu weer is.
Ik zal nog maar een week af   moeten wachten voordat ik ongesteld wordt of dat ik kan gaan testen.

Trouwens hoe doen jullie dat met temperaturen? Moet je dan echt iedere ochtend op het zelfde tijdstip? Is zo lastig want ik heb onregelmatige werktijden

Groetjes Marjolein

Terug
Bovenaan